Tocanita

Posted: 10 decembrie 2009 in 22, fete, Hi5, last day, pizde, Tocăniţă, vacanta

Azi o fost ultima zi de scoala. Ma mir pentru ca in Odobleja orice e posibil ORICAND. Maine ne trezim sa dam niste bani afurisiti si inapoi in pat.

Cei din 22 au discoteca luni. As fi vrut sa vin cu niste fete, dar au voie sa intre doar cei care sunt in 22 si cei care au terminat, off. O sa venim cativa, sper. Se face in Zebrano luni ora 6,7,8,9.. nici eu nu stiu. Daca vreti sa veniti vorbiti cu cei din 22.

Am descoperit ca majoritatea fetelor se indragostesc iarna. Mai ales in privinta mea. Ce o fi de vina? In fine e tare greu cand ai multe fete pe lista si nu sti ce sa alegi. Timpul le rezolva pe toate..

Cat de mult a inceput sa ma enerveze Hi5-u. Au schimbat totul. Acum sunt tot felul de porcarii pe acolo. Mai misto e simplu fara tot felul de briz-bizuri. Si ati inceput sa aveti nume din ce in ce mai stupide. Cu tot felul de inimoare si tot felul de porcarii pe care si noi stim sa le facem. M-am saturat si de pizdele care ma streseaza prin mesaje private. Scrieti pe profil de acum inainte sa vada toata lumea ce va poate capul. M-am saturat pana peste cap.

In weekend sper sa am timp sa ma ocup de poveste. Am vazut ca sunteti dornici sa o cititi. Va promit ca ma apuc de ea cat de curand. Timp nu prea am..

Comentarii
  1. Maya spune:

    1.Se face un cacat. Nu se mai face nimic..
    2.Poate ca se indragostesc de obrajii tai rosii, inghetati. Mai stii?
    3.Aplauze acum. 🙂

Lasă un comentariu