Disperare mizerabilă VI

Posted: 2 Iulie 2010 in de-ale lu Danny

Sunt atât de disperat. Încât scriu al 6-lea post despre asta. Afară încă plouă, stăteam, amândoi în pat. Tu citeai Play Girl eu Play Boy. Ţi-a sunat telefonul. Hmm, oare cine putea să te sune aşa târziu. Ai răspuns cu o voce ciudată. Mda după 1 minut mi-am dat seama că era unu. Ai început să râzi întruna. Trecuseră 5 ore de când vorbeai la telefon. Ţi s-a terminat bateria, i-ai explicat, dar la sfârşit i-ai spus sună-mă pe celălalt. Şi am început să-mi fac nervi nervoşi. Cu mine nu vorbeai atât la telefon, te durea în paişpe. Într-un final am adormit. Dimineaţa nu mai erai în pat. Te-am strigat, dar nimic. Am luat maşina şi am plecat în oraş. Erai la o cafea cu el. După ce mi-am terminat treaba, m-am dus, în grabă, acasă. Am luat câteva lucruri de-ale mele şi m-am dus la tine la birou. În timp ce am întrat, eraţi călare pe birou. Păi futuvă-n dinţi, hehe. V-am dat câte un pumn la fiecare, după care v-am legat de mâini şi de picioare. V-am dus la marginea oraşului în pădure. Am găsit o prăpastie. V-am pus pe margine.. în timp ce voi v-aţi trezit. Aţi început să ţipaţi. M-am pişat pe voi. Am luat toporul din maşină v-am tăiat în 2 şi v-am dat drumu. Na în plm mai vorbiţi la telefon!

Comentarii
  1. skorpionking spune:

    tare 🙂 imaginatie ai 🙂

  2. Dani spune:

    mda. timp nu prea.

  3. boredstefania spune:

    ai devenit cam sadic,in ultimul timp:D

  4. Dani spune:

    Nu sunt sadic. Dar am adoptat un nou stil. Şi am zis să scriu despre orice. Şi mă joc cu imaginaţia..

Lasă un răspuns

