Pur şi simplu nimic

Posted: 29 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Mda alt stil de a scrie.

Ochelariiiii unde sunt ochelariii? Alo?! E cineva? Ştiu scuze şi mie îmi pare rău. La mulţi copii, dar numai mulţi de 10 că devine treaba groasă. Şi click, repede click acolo vezi fraiere că e albastru, plm să mori tu că asta e verde? Boss încă 3 beri pentru mine desigur. Ah, bună nu te observasem cred că era de vină chelia. E trist de râs. E dooşpe şi tre menute. Hahaha ce amuzantă eşti, vai. Bloguri şi bloggeri bleah! Pur şi simplu pune-o în cur. Îndeas-o, aşa ahhh ce bine. Punem frişcă pe masă şi dansăm ca nişte pinguini în călduri. Ochelariiii? Totuşi. Bum-bam-bum. Eu când vreau să scriu, citesc. Volum minim de tâmpit. Încă puţin. Hai dăi, dăi, dăi, dăi… ( booom! ) acum dă-te jos să vezi ce făcuşi!!! Păi să-mi bag şi să-mi scot, iar? Zău? Sincer? Să-ţi moară unghiile de la picioare, mă jur că jur că nu eram io, era umbra mea. Mişcă-te de pe limba mea. Mă călcasei repede cu picioru. Băiatul în galben!! Hei!!! El.. da zi. Nimic special vezi că eşti plin de căcat. Franţ cuţuuuu, hai vino la mămica să-ţi dea un şut în boaşe! Hai vino!!! Apropo, p.s: va urma!

Comentarii
  1. aLLe spune:

    am si eu un post in genul asta:))
    snt haioase!
    frumos blog!

  2. Dani spune:

    Am mai multe în stiluri asemănătoare.

    Mersi..

Lasă un răspuns

