Exces de opinie

Posted: 29 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Să vă spun eu ce nu mai e la modă!

Nu mai e la modă să aveţi la status ” dnd ” sau ” brb „. Nu mai e la modă să vă puneţi ” bagaje „. Dacă eşti plecat chiar nu vreau să ştiu unde să te caut. Nu trebuie să ştie toată lumea că voi plecaţi în stăinătăţuri şi mai ştiu eu pe unde. Că nu mai e aşa mişto să mergi în Românica, că de na trebuie să fiiii la modă. Că nu eşti la modă dacă îţi place România. Apropo, sugativelor. Plm, deocamdată majoritatea trăim pe spinarea părinţiilor, trăim în România, ne-am născut aici aşa că gura mică. Unii sunt prea mici să gândească alţii sunt prea proşti să gândească. Mă dezamăgiţi total.. nu mai sunteţi cool.

Îmi place la nebunie forumul. Mai ales când e vorba de maşini şi de poze. Te iei de o anumită persoană. Câteva îţi dau dreptate pe pm(private mesaje), iar pe acel thread mulţi te critică, doar când ai spus jumate de problemă când le dai reply şi începi să-ţi spui părerea care îi arde la suflet fiindcă e adevărată.. ăla spune.. ” hai să ne vedem de treaba noastră „, după câteva cuvinţele în care se supărase foc. Îmi place la nebunie cât de idioţi sunteţi. Dacă acolo scrie ” poze – dream cars, .. ” ce plm caută poze cu maşini stock acolo ?

Numai am nimic de zis..

Comentarii
  1. Pushi spune:

    Cand e vorba de „Dram Cars” poate fi orice masina, chiar si una stock.
    Adica tu nu ai vrea un CCXR stock ?

  2. Dani spune:

    Topicul nu e în tema aia. Ştiu sigur de ce e vorba că aşa nu mă puneam să scriu. E mult de muncă ca să-ţi faci maşina dream car.
    Una e să o faci în stilul tău, originală şi una e ca maşina ca a ta identică.. să mai fie şi la alte sute de persoane.

    Ce să zic.. goana după posturi..

Lasă un răspuns

