Azi

Posted: 28 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

A fost de căcat. Ce să mai. Nu îmi place mie să vorbesc despre chestiile personale, dar măcar mă mai descarc puţin..

Plm, începuse aşa de frumos ziua asta. Trezit târziu, afară o vreme frumoasă după care o schimbare radicală. După diferite activităţi pe seară toată lumea are chef de ceartă şi de glume de căcat. Şi aşa se supără oamenii că aşa facem noi oamenii. Şi aruncăm cu cuvinte inutile unii în alţii. Ne supărăm şi dupaia parcă revine totul la normal. Aşa că în pula mea când mă supăr gândiţi şi voi că deh nu trebuie să vă sară şi vouă sarmaua. Ştiu viaţa e grea mai ales când eşti un ofticos, un supărăcios şi jumătate şi un gelosu dracu. Îmi pare rău că vă fac viaţa un chin, dar uneori îmi vine să mă arunc de pe bloc şi nu o fac că mi-e prea lene sau am ceva de lucru.

Lasă un răspuns

