Ziua unei femei la volan

Posted: 27 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

L-am găsit şi eu.. destul de bun, la 1 jumate noaptea.. :))

„Aoleo, e 9. La 9 jumate trebuie sa fiu īn centru, la munca. Unde naiba am parcat masina aia?” Doua ture de bloc, fara succes. „Alo, iubitu’, tu mai tii minte unde am parcat eu masina aseara? Stiu ca nu erai cu mine, dar ma gīndeam si eu.. Da, stiu ca dormeai, lasa, ca o caut ca proasta pīna īmi tocesc pantofii. Hai pa!” „Ahhhh..imbecilu’ asta cu masina asta bleu mereu parcheaza asa aproape. Cum naiba ies eu din parcare acum? Alo, iubi? Poti coborī un pic sa īmi scoti si mie masina din parcare, ca prostu’ ala de la 3 iar a parcat prea aproape. Da, ma, iubi, dar io cum iesss??? Te rooggg, nu ma face sa plīng acumaaaa. Bine, nesimtitule, dormi, dar daca īti lovesc masina sa nu te aud ca zici ceva. Hai, scuteste-ma, pa!” „Mama, ce aglomerat e azi. Ce vrei ba, prostule? 50 e viteza legala, du-te-n ceapa ma-tii de natarau!” „Alo, ce faci fata Vezi ca eu īntīrzii un pic, sa īi zici tu lu’ Popescu sa īmi trimita dosarele alea la FanCurier. Hai ca ma grabesc fata, dar e aglomerat rau. Hai ca sīnt plina de draci, m-am certat si cu al meu de dimineata. Nesimtitul nu a vrut sa se scoale din pat sa īmi scoata si mie masina din parcare. Am plecat tīrziu, nici nu m-am machiat calumea”. Tiiiiiiiiiiiiitttttttt!!! Voce din trafic: „Ba, proasto, vezi ca ai cedeaza trecerea!” „Ce vrei dobitocule, nu vezi ca trebuia sa īmi dai prioritate, ca vin din dreapta!?!”. „Doamne, ce cretini! M-am saturat de orasul asta plin de prosti!” „Buna dimineata, domnisoara! Agent principal Ionescu. Actele dumneavoastra, va rog! Nu ati vazut semnul de STOP?” „Aaaa, era stop? Va rog sa ma iertati, sīnt si eu īncepatoare la volan, stiti cum e. Ma claxoneaza toti, vorbesc urīt cu mine. Ma grabeam la serviciu, ca si asa am īntīrziat si acum.cu criza asta.nu se stie daca ma mai apuca saptamīna viitoare la locul asta de munca. Si am rate.tot felul de cheltuieli.” „Va īnteleg domnisoara, dar asta nu va scuza de rigorile legii.” „Da, asa e! Aveti dreptate! Voiam doar sa fiti mai dragut cu mine, ca probabil aveti si dumneavoastra o sotie, o sora. Va roooggg mult! Promit sa fiu atenta de acum īncolo! Pot sa plec??? Multumeeeesssccc!!!!” „Alo, fata, hai ca era sa īmi ia un gabor permisu’. Da’ i-am bagat textul ala cu sora si sotia si l-am pīrlit pe fraier. Hai ca nu mai am mult si ajung”. Dupa 5 minute. „Iubitu, hai ca am comis-o. Am trecut un pic pe rosu si am intrat īn autobuz. Nu am patit nimic, dar masina e cam praf”. „De ce tipi ca dobitocu? Totu’ e din vina ta, ca nu ti-ai dat curu’ jos din pat sa ma ajuti si am plecat cu draci de acasa. Gata, plec la mama. Pa!”

Comentarii
  1. […] iubitu’, tu mai tii minte unde am parcat eu masina aseara? Stiu ca nu erai cu mine, […] Ultimele articole despre 1 Posted in NEWS Tags: femei, unei, volan, ziua « VIDEO Mircea Badea înjură în […]

Lasă un răspuns

