Să fiiii matur la o beţie, să faci biluţe de muci încercând să fiiiii fată

Posted: 26 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Chestia de sâmbătă..deh.

Biluţe de muci? Ai mă Tudor ceva mai interesant nu găseai? Totuşi sincer acum. Balonaşe de muci înţeleg. Dar biluţe de muci? Totuşi nu e cam scârbos sau mai fabulos e un căcat în deşert. Mamă mamă, să te uiţi la el cum se părjeşte şi ce mai privelişte frate bis!

De mult nu am mai făcut o băută calumea. Alcool-ul şi beţiile deja le-am uitat. E mişto să te mai faci praf. Să fiiii una cu wc-ul de acasă. Să ajungi acasă spart cu capul în wc, mama ta întrebându-te.. ce ai?? de ce vomiţi ca un porc în wc-ul nostru de 1000 de parai? tu.. eh de vină a fost pizza care am halit-o sau shaorma, sau guma de mestecat. Până la urmă poţi să te distrezi şi fără să fiiii cel mai şmecher. Unii se laudă cu asta. Frate ştii aseară ne-am făcut mucii şi azi mă simţi ca dracu. Da bă şi eu am ieşit cu prietena, am jucat un fotbal, după seara la una mică cu băieţii nişte seminţe şi nişte cola. Nu e bine să bei des, dar nici rar. Şi faza e că.. bei.. te simţi bine, te crezi regele regiiiiiloorrr şi după câteva ore.. vine mahmureala şi ca idiotu că uitasei ce ai mâncat de dimineaţă vezi dupaia seara. ( şi nu beţi Unirea, că alţii din 2 sticle s-au făcut turtă, Tudor, Bodo ? )

Copiiiii se cred maturi? Păi e absolut normal să te crezi matur. Depinde fiecare ce înţelege prin matur.. mi-e prea greaţă să discut despre aşa ceva. Deja sunt subiecte futute şi abandonate.

Dacă aş fi fată, clar nu aş fi băiat. Păi e greu să scriu aşa ceva mai ales că sunt băiat. Dacă aş fi fost fată probabil eram o tocilarăcumintecarestănumaiîncasăşinusefute. Eram foarte deşteaptă numa’ 10 pă linia roşie de pe buletin. Eram bună, şantajam băieţii. Cea mai materialistă, profitoare mare. Căcat, aş mai scrie dar dau deja în altele şi nu e trecut de 12.

Comentarii
  1. Pushi spune:

    Mars, ‘te-n plm. Si asta zice si Bodo, sunt sigur.

    Ce fraier esti, eu daca eram fata as fi fost un fel de Monica Columbeanu

  2. Dani spune:

    =))) fac şi eu haz de necaz. Nu o să uit asta cât trâiesc. :)))

    Eh, dacă vrei poţi fiiiii cine eşti eu încă sunt eu, înţelegi, tu tu ?

  3. Pushi spune:

    Crezi ca noi o sa uitam ? Da tu nu ai fost in taxi, ce ai pierdut :))

Lasă un răspuns

