Blugi în chica bomb, vacanţa mare făcând cerculeţe. păi să vină, să vină sexul

Posted: 25 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Cam acestea sunt subiectele de la ” chestia de vineri „.

Chica bomb melodia lui Dan Bălan.. totuşi se numeşte melodie? Oricine poate face aşa ceva. Din câte ştiu eu ăla zice doar ” chica bomb „. Mai mult cântă una din fete. Videoclipul ce e de melodia aia că în rest. Dar cum de oare numai melodii de genul au un succes de mamă, mamă. Melodia, nu ştiu doar ce am spus. Ar trebuiiiii să fie titlu Dan Bălan ft bunăciunea x. Totuşi..

Blugi. hmm. Cine nu poartă blugi? Îmi plac fetele care poartă blugi. Nu-mi plac bărbaţii şi femeile care îi poartă până la mărul lui Adam. Mai lăsaţi că aşe’ e moda neică. Totuşi băieţii mor după blugii fetelor de aproximativ 10cm. Şi desigur dacă vrei să meargă treaba repede ar fi indicat să fie fustă. Nu pantaloni. Nu suport blugii tăiaţi ca dracu şi cu tot felul de briz-brizuri. Cu atât mai simpliiiii cu atât mai binişor.

Vacanţa mare desigur că e MARE. Fiindcă dacă ar fi fost mică se numea vacanţa mică. Logic nu? Unora deja le este dor tare rău, dor de şcoală. Într-un fel trece timpul repede, într-un fel nu. Oricum deja au trecut 11 zile. Şi mai sunt multe de numărat.

Silviu de ieri nu te-am auzit cu sexu tău. Sex, sex, sex. Ce să scriu de sex? Nu cred că e ceva de zis. Teoria ca teoria, dar practica contează. Aşa că mai du-te pe la Cami. :))

Cea mai şmecheră vorbă ” păi să vină mă, să vină „. Îmi iese bine când o zic cu Andrei. Şi totuşi să vină odată.

Poate tu nu poţi să faci cerculeţe tot timpul, dar restul putem când vrem desigur. Şi nu trebuie să faci din maxilar. Ne arătă azi Andrei cum faci tu, deci pune mâna şi mai exersează. Poate ne vedem mâine. Îţi dau meditaţii dacă vrei. Ştii numărul meu.

Şi data viitoare nu mai pune subiecte de căcat.

Lasă un răspuns

