Nu ar fi trebuit să spun asta, dar recunosc că..

Posted: 23 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

La ” chestia de miercuri ” a fost doar un răspuns. Trebuie să scriu în continuarea titlului.

Nu ar fi trebuit să spun asta, dar recunosc că îmi pare rău. Îmi pare rău fiindcă am fost bun cu voi. Îmi pare rău că am ieşit mereu pe primul loc. Îmi pare rău pentru glonţul din capul tău. Sincer, condoleanţe pentru pisica dumitale. Recunosc nu ar fi trebuit să spun că eşti şmecher şi ştii de ce? fiindcă chiar nu eşti. Eşti doar un căcat, nici un căcat. Eşti un zero tăiat pe lumea asta. Eşti inutil, stai toată ziua în casă. Şi mă enervezi la culme.  Am o mulţime de motive să mă piş pe tine, dar păcat că nu-mi vine. O să te înjur altă dată, e târziu şi mă aşteaptă o fată frumoasă.

Lasă un răspuns

