Eu şi blogul meu de căcat

Posted: 23 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Eu sunt un analfabet. Nu prea ştiu gramatică. Toată lumea sare şi se ia de mine că nu am dreptate. Ba unii spun că, copiez de pe nu ştiu unde. În pula mea, la început ca majoritatea bloggerilor am mai copiat de la x, y. Dar asta a fost în prima lună. Ia să văd de unde copiez eu posturile? Bag pula în voi de invidioşi şi de martalogi. De unde atâta răutate nu ştiu. Am cerşit eu vreodată comentarii? Că tot e vorba de asta. BLOGUL NU E FĂCUT CA SĂ FIE CITIT! Cărţile sunt. Atunci de ce căcat poţi lăsa comentarii? Dacă erau create să fie citite nu era posibil să laşi comentariu. Deştepţii puli! După ce că e cum e blogu ăsta, văd pe cel puţin 10 bloguri/site-uri posturile mele sau ideile. Ce căcat.

Şi ca să ştie toţi proştii şi toate pizdele. Nu îmi petrec toată ziua pe blog. Unde pula mea aţi observat voi asta? Cred că 2-3 ore stau pe zi pe blog. Mai mult noaptea că ziua omu doarme şi e plecat. Dacă aş sta numai în casă ca unii retardaţi păi ăhăhă.. aş scrie la posturi şi aş avea la vizitatori. Se mai vaietă unii că e greu să aduni vizitatori. E vina mea că nu ştiţi să vă folosiţi creierul şi netul? Şi în plus dacă vrei să faci ceva calumea mai dai şi un ban. Oricum în curând să-mi cumpăr host şi o să mă ocup de blog. Şi o să pierd eu timpul cu el ca să închid gura căcaţilor cu gura mare. Bag pula în părerile voastre! Îmi e necaz că îmi pasă prea mult de părerea lumii.

Comentarii
  1. Pushi spune:

    Blogu e de cacat, si tu esti.

    Glumeam, evident. Da de ce plm iti pasa tie de aia 5-6 prosti care te critica si fac afirmatii nefondate ? Acorda-le atentie celorlalte cateva sute care citesc dar tac.

  2. Dani spune:

    Chestia e că părerile sunt împărţite jumi-juma.
    Normal că îmi pasă atâta timp cât critică fără rost. În loc să facă o critică constructivă bagă repede înjurături.

    În rest oricum merge bine, dar mă deranjează tare ăia care zic lucruri urâte despre mine în timp ce bagă posturi de pe blogul meu pe al lor. Ce mama dracu..

Lasă un răspuns

