Sâmburele minţii

Posted: 22 Iunie 2010 in Sâmburele minţii
Etichete:

Amar, amărui sau căprui? Gustul dacă nu iese tot la lumina gustului pleacă turtit. Cei care-l prind îl scuipă repede. Şi briza de vară nu-i alta decât mireasma neştiută a cuvântului. Şi totuşi Doamne eu nu ştiu. Mă străduiesc mereu. Dar iată e prea târziu, mult prea târziu. Comuniştii mă plătesc în fiecare zi. Într-o baie de aer din zonă. Presupun că tu nu ai făcut niciodată aşa. Se agaţă de mine ca de o spânzurătoare publică. Pe străzile acestui afurisit de oraş sunt la fel de primejdioase ca şi vocalele. Acum voi scrie ceva la întâmplare. Iau cuvintele şi le fărâm în inima mea. Apăs fiecare cuvânt pănă mă scufocă. Şi totuşi, mă gândesc cum cade lumina pe o faleză pustie. Află că poţi fi cea mai neântrecută pe terenurile inteligenţei, dar cu mine află că ai terminat-o. Iubito sunt singur ca o fisă în burta unui public telefon. În dormitor e frig şi rece. E vară iată, dar a plecat. Cobori din limuzină întins pe coastele mele. Ea mă taie cu privirea, eu întunecat privind vorba. Dar această întrebare? Credeam că ea este păpuşă. Purta pe sub un zâmbet ascunse prea multe minuni. Dar ah se întâmplă întotdeauna. Ce făcea ce nu făcea, era mândră ca o stea. Ce sunt oamenii? Nu sunt ştiu. Iar când rămâi singur, eşti singur. A murit cu zile, naiba să-l ia. Dacă mi-ar aduce ceva nu m-aş supăra. Sincer, jur solemn. Conflictul dintre generaţii trebuie tranşat într-o zi cu soare desigur. Am spart un bec.

Va urma..

Comentarii
  1. Lexpatru spune:

    frumos , dar se scrie neÎntrecută

  2. Dani spune:

    Mă gândeam eu că e aşa, dar ..

    Modific acum..

Lasă un răspuns

