Exces de opinie

Posted: 21 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Trec de la strict personal la exces de opinie.

M-am săturat de chitare. Moda asta strică totul. Deci fi atent că dacă nu ştiiii să tu cânte la cquitare te arată fufele şi purtătorii de trompă cu deştu’. Toată lumea învaţă să cânte la chitară. Mă ori e o simplă minune ori am îneşbunit eo, ori chiar am dreptate. E mişto să stai pe centru şi să cânţi în gura mare. E cel puţin şmecher. Eşti nasol dacă nu ai poze cu o chitară. Chiar dacă o ţiiii în mână, chiar, chiar dacă nu ştie tu să cânte. Bag ceva, mor când văd aşa ceva pe stradă şi mai ales când ştiu sigur pe unde stau ce fac, etc. Pentru mine unul e stupid. E de căcat. E ştiiiii cum e? Nu e cool, true sau frumos.

Revin mai altă dată.. pa.

Comentarii
  1. steph spune:

    cand am citit m-am saturat de chitare,eram sigura ca te referi la barul acela:))si eram pregatita sa incep sa scriu:)))

  2. Dani spune:

    =))))) nu, nu..

    Păi ştii că şi mie îmi place, păcat că nu am mai trecut de ceva timp pe acolo.

    😛

Lasă un răspuns

