Exces de opinie

Posted: 21 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Dacă mai aud ” Paraziţii – Arde ” mă omor. Gata! M-am săturat, sincer. Deja e prea banală melodia dacă o ascultă şi fetele de minus 12 ani cu oşchelari cât tot făţău cu şcitebordul în mână şi telefonul care se aude maxim, de tot. Faceţi exact cum aţi făcut cu melodia lui Spike şi Guess Who. La început nici nu vă plăcea câinele ăla şi acum adoraţ’ melodia. Paraziţii în ultima vreme m-au dezamăgit. Mai ales cu melodia ” celebrii ” şi cu interviul acela în care au vorbit urât despre Guess Who şi Spike. Invidia, gelozia..

În luna iunie plouă mai des decât toamna şi primăvara. Toţi ne-am înşelat cu privire la vremea din această vară. Ziceam că o să murim de cald, na acum scoateţi umbrelele şi bluzele. Sper să treacă odată vremea asta. Când am bani şi chef de ştrand plouă. Când sunt pe zero, pula, e frumos. hot.

Dacă voi nu sunteţi piţi şi fiţi şi pizdi atunci cine? Da fetele cu curu la avatar. Poze de la spate, poze la ţâţiţe şi tot felul. Pula mea, dacă tot sunteţ’ aşa de cum sunteţi. Făceţi-vă poze în curu gol, e mult mai şmenar şi atrageţi mai multe priviri. Şi unele mai daţi din gură ” uite fata aia ce fiţoasă e ” că nu ştiu ce a făcut. Vai de bubele de pe curu vostru.

Mda cine nu e rasist?

Comentarii
  1. phidas spune:

    Eu am devenit si mai rasist cu negrii aia care sufla in vuvuzele. Mi-au distrus tot cheful de-a ma uita la Campionatul Mondial. 😦

  2. Dani spune:

    :)))

    Am auzit multe chestii interesante despre vuvuzele.

    Oricum cred că jucătorii s-au obişnuit deja..

  3. steph spune:

    mie imi place Cainele aka Soldat,parca asa era,inainte numele:))

  4. Dani spune:

    Mie mi-a plăcut vocea lui. Chiar se potriveşte cu melodia, dar mereu trebuie să existe şi unii. ” a e de căcat şi după îl pupă în cur „.

Lasă un răspuns

