Politica, parlamentari, oameni în străzi, plm ştiţi voi cum e

Posted: 16 Iunie 2010 in plm ştiţi voi cum e
Etichete:, , ,

Eh se mai uită ai mei la televizor la şobolanii ăia care-s vai morţii lor. Mai trag şi eu cu urechea. Când văd oamenii cum ies în stradă abia acum. Dacă ieşea Goană, era vina lui că de na nu a rezolvat problemele, acum a ieşit Băsescu e vina lui săracul că a prins o perioadă grea. Nu mă pricep eu la politică, dar totuşi e cam banal. Nu iau apărarea nimănui, dar stăm prost, prost de tot la acest capitol. Şi în pula mea, acum ieşiţi în stradă? după ce l-aţi votat? Chiar dacă s-a furat de o parte şi de alta, dar tot au votat câţiva. Pula mea, pe toate canalele numai politică, păi să-mi bag şi să-mi scot ceva din ei. Şi cică de ce mă uit eu la desene animate. Păi decât să-i văd pe ipocriţii ăia, care oricum nici ei nu ştiu ce zic. În pula mea nişte papagali. Cum vorbesc. Cel mai şmecher şi tru şi ce căcat vreţi voi, ar fi să vină un om de rând, care ştie cum e să trăieşti o viaţă normală cu puţini bani, cu economii, etc. Să vină un astfel de om şi să vedeţi cum o să-l pupe în cur populaţia. Să lase în pula mea vrăjelile şi toate frazele fandosite. Să spună bă nu avem bani, nu am chef să fac nimic, vreau să fur şi gata. Nu ne luaţ’ pe noi cu căcăţele dinăştea, mai sunt unii care gata.. sunt hipnozizaţi.. învăţaţi să nu-i mai pupaţi în cur pe linguşitorii ăştea.

Lasă un răspuns

