Disperare mizerabilă V

Posted: 15 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Îmi bag pula şi nu mai cenzurez. Eh, deh, beh, jeh, bleah. Te-ai trezit şi ai început să ţipi ca o ţipătoare. Caca, pişu. Ce căcat să-ţi fac. Stăteai pe frigider cu curu în geam. Hahaha, mă uitam la tine şi nu vedeam meciul între România şi Craioveneşti. Pai futuvă’ că, că că câştigă Steaua. Te plângeai de avort în timp ce îţi citeam povestea de după-miazăzi. Te-am luat de mână şi te-am dus la măta aia care încă mai locuieşte cu tacto ala care arde. La patruzăci, măta o ardea la ştrand în loc, înloc, în loc loc, loc de loc să stea cu pisica din borcan şi să se bronzeze în bocan stătea cu slipu la soare. Ce mai femeie mă mir cu cine seamănă, clar mă mir că nu îţi put şi ţie picioarele a parfum. Aşadar, te-am dus. Te-am luat după ce ai stat 5 minute că te hopolozai cu aer. Şi ai început să plângi că vrei înapoi, că ţi-e dor de mine, de noi, de frigider. Până la urmă ai făcut ochii de şobolan şi nu am rezistat. Am mers acasă şi după ai spus să mergem la ţară la bunici. Că de na vrei să vezi mormintele pline de praf. Am mers, ajunsesem. Ai pus buchetul de buruieni pe morminte şi ai început să boceşti. Şi în timp ce hhu blu chasu. chium, chium.. pleosc mâncai încheţată şi ce mai plescăiai parcă aveai 3 dinţi în gură. Te-ai dus să te pişi în boschetele de alături. În timp ce tu, piş piş fleoşc, eu îmi spălam gândurile. Ai venit ai început să plângi pe tricoul meu de la băiatul de la 10, era original păcat, o grămadă de bani pătaţi cu muci de nusabda. Te-am luat în braţe în timp ce te-am luat de cap. Te dau cu capu de mormânt până îţi ies ochii. Iau grebla din maşină şi îţi dau cu ea până îţi fac 10000 de găuri în cap. Na în pula mea de pişăcioasa dracu, să te mai ştergi de tricoul meu. Şi ai murit.

Lasă un răspuns

