Fumătorii lui peştişor prăjit

Posted: 12 Iunie 2010 in Fumătorii lui peştişor prăjit
Etichete:

Am vrut de foarte mult timp să scriu despre ” drogangii „. De abia acum îmi veni pofta. Mda, acum e mişto să te lauzi că ” mamă frate ce spart am fost aseară şi după am vomitat toată ziua, m-a durut capul şi shit.. ” ce faci tu mă? măcar să fumaţi iarbă de calitate, nu orice ştift de îl găsiţi la băieţaşi la 5 lei. În loc să mă praf ca voi, mă duc ca băiatul beau 2-3-4 beri cât să mă ameţesc puţin şi mă culc. Vorba unuia, ce? te droghezi ca să ce? din cauza unei probleme? păi da, să zicem că pentru câteva ori te simţi rege, dar după următoarea zi te trezeşti cu alte probleme pe cap. Sau tot cum zis el. Când îi auzi că ” fumez că vreau să mor mai repede „, eh cei care o zi la bâză nu se pun, dar restul duceţi-vă frate pe pod şi aruncaţi-vă. Aveţi mii de modalităţi ca să scăpaţi de viaţa nasoală. Nu eram cu nişte prieteni şi vine unu, ” bă aveţi un foc – noi, da plm. – el avea jointul în mână îl aprinde şi pleacă. În centru, exact lângă Smiley ( fast-food-ul ). Fumaţi frate în locuri restrânse, acasă dacă aveţi părinţi handicapaţi cât să vă lase. Şi totuşi mai bine aţi fuma Mari, naturală, naturală de la mama ei, decât nu ştiu ce căcat combinat cu nu ştiu ce. Mai mult vă face rău căcăţelu ăla. Ca şi ţigările. Pe timpuri când erau Carpaţi, fără filtru tutun pur, acum e filtru nu ştiu de care, conţine nu ştiu ce căcat. Tutunul nu face atât de mult rău, dar toate chestiile care sunt puse pe lângă el dăunează mai mult. Dacă nu am dreptate să mă corecteze cineva. Şi de droguri ce să mai zic. La o petrecere merge, dar nu ca unii, în loc de masă, un joint rapid. Şi chiar aşa? Ce e atât de mişto .. să te lauzi că ai fost spart aseară? 😐 În schimb respect celor care sunt de mult timp şi nu fumează tot felul de porcării, de fapt ei sunt cunoscători.

Cât despre liniuţe, da mă bag şi eu la 18 ani.

Lasă un răspuns

