Extrapulifantastic

Posted: 11 Iunie 2010 in Extrapulifantastic
Etichete:

Titlul este asemănător cu imaginaţieextremdebogată, şi este un nou titlu abordat precum, tocăniţă, strict personal, disperare mizerabilă, etc..

Şi să vezi frate azi dimineaţă mă trezesc mizerabil. Plin de motorină, mă duc la bucătărie să-mi fac o cafea cu lapte de zmeură acrişoară, bine că eram adormit ca să nu observ melcii din cameră. Bag o fugă până la calculator, fiindcă începusem să tremur, nu mai atinsesem tastele de 8 ore şi era deja prea mult. Eram oficial social neoficial dependent. Şi ca să vezi pe hi5, se uitase cineva nou pe pagina mea. Curios dau să văd cine e. Pac, 14 ani hm, avea o poză interesantă când intru dau următoarele poze şi ca să vezi frate una cât tot ecranu meu de 17 inci. Murisem excesiv. Repede nu mai ştiam cât de repede, repede desigur repede să ies. În fine nu ştiu, nu ştiu, cred că nu ştiu, mda nu ştiu şi da nu ştiu, cred că nu ştiu. Bag repede cafeaua la dulăpior, bag şi nişte zeamă de iaurt dulce picassoo. Şi ca să vezi mă simţeam bine. Mă duc pe stradă special ca să mă iau de lume. Venea un chelios din faţă, moamă becule pleacă de aici că mă orbeşti. De mână ţinea o îndoită, săraca arăta jalnic. Avea piciorul cât degetul meu mic. La fast-food vânzătoarea avea o freză de căcat, am început să fac bâză de ea că deh. Mă întâlnesc cu o fostă colegă, o întreb dacă se mai ia cu lama pe faţă. Uite ăla ce ochi are, uite aia ce cur are, uite ăla ce nas are, uite aia ce faţă aia, uite cât de naşpa e ăla.

Mda, desigur fazele de sus sunt ironice. Acest post e dedicat tuturor căcaţilor care se iau de defectele oamenilor. Cei care se cred cei mai frumoşi, cei mai perfecţi în lună şi în stele. Vai, dar înainte să îi comentaţi pe alţii uitaţi-vă frate în oglindă. Dacă se ia cineva de voi, vă supăraţi şi arătaţi cu degetul, dar când voi aruncaţi cu vorbe urâte în oameni nu vă daţi seama. Scârboşilor! Tot ce îmi doresc este să vă mâncaţi între voi. Răhăţei mici şi idioţi!

Lasă un răspuns

