Strict personal

Posted: 10 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Majoritatea sunt tare ‘ înţelepţi ‘. Să stea toată ziua să joace table şi şah la mese în parcuri toată ziua. Nu poate omu să joace o carte sau orice altceva, că deh sunteţi voi acolo. Nu zice nimeni să nu stai, dar nu toată ziua fără să te mişti. Eu unul cu prietenii mei stăm 1 oră, 2 şi gata. Şi dacă staţi deja la mese şi când venim noi faceţi gură mare. Dacă noi suntem deja la masă, veniţi şi ne rugaţi dacă puteţi sta, în pula mea ce să zic ” nu ” ? Am mai zis, aş vrea să fiu ţăran şi nesimţit, dar nu pot. Uneori vă mai luaţi şi la bătaie din diferite motive tâmpite.

Câteodată stai cu cineva pe bancă, şi vrei să vorbeşti diverse. Desigur că nu trebuie să audă cei din jur şi ca să vezi. Vine fufa cu nepotu sau nepoata se pune lângă tine şi pula, să audă ea. Şi ţi-a stricat pofta de vorbă.

Ce nu suport eu copii care sunt lăsaţi să stea unde vor ei. Când vii cu fetiţa pe velodrom mâncaţi-aş şi tu joci fotbal şi bei bere, pula mea nu o lăsa pe unde se plimbă lumea să se joace cu mingea. Avea tot centrul velodromului liber şi ea tocmai acolo îşi găsi locul. E perfect mai ales când ai poftă de viteză şi ea la 7-8 ani ce să ştie. De asta urăsc eu unii oameni. Dacă aveţi chef să faceţi ce vreţi cumpăraţi-vă să fie privat. Dar când e public mai trebuie să laşi de la tine şi să gândeşti. Şi după când e să-mi sară în faţă, o feresc şi mă trezesc cu nişte înjurături şi reproşuri. Păi şmechere, dacă tot eşti şmecher ia pula la mişto. Ce căcat.

Ce invidioşi sunt unii şi ofticaţi la culme desigur pe mine. Am doar 2 cuvinţele mici pentru voi – luaţ’ pula-.

Lasă un răspuns

