Strict personal +

Posted: 9 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Sincer s-au adunat iar prea multe şi poate explodez pe aici. Bag pula în ele de planuri şi sacrificii. Să nu vă mai faceţi planuri cu mine că vă iau la muie.

Unii din voi sunteţi aşa nişte răhăţei mititei, repede veniţi peste tot şi sugeţi energia oamenilor..

E foarte simplu să te uiţi în jur şi să critici tot ce vezi, absolut tot. Străzi, oameni, clădiri, animale, etc. La capitolul oameni mulţi sunteţi frumuseţea eternă divină futimă. Aţi câştigat foarte multe concursuri de frumuseţe, sunteţi cei mai tari şi cele mai tari când vine vorba de sexul opus. Sunteţi mari cunoscători. Din păcate dai şi de lucruri noi, păcat că unii sunt prea plini de ei şi au eul liric prea dezvoltat. Când e vorba de restul exemplelor spuse mai sus.. neah, e simplu să priveşti din punctul tău de vedere, dar din altă perspectivă.. nu priveşti şi începi să deschizi gura şi te faci de tot căcatul mai ales când e un om cu capul pe umeri lângă tine.

Bag pula şi în el de blog. Înainte o ducea bine, chiar foarte foarte bine. Acum vizitatori mulţi, comentarii pula. Să comenteze cineva că blogul e făcut să fie citit.. sunteţi cei mai idioţi băgători de seamă cunoscători de blogging. Ce căcat e carte? Atunci de ce mama măsii poţi să laşi comentarii? Dacă era să fie făcut nu aveai posibilitatea de a comenta. Nu mă deranjează, că deh nu am eu, mă doare fix undeva scriu din multe alte motive. Dar vreau să ştiu şi eu dacă am dreptate la unele chestii sau nu ştiu să vă daţi cu părerea ca să ştiu dacă scriu altcumva. De închis aş vrea să-l închid dar deja e prea târziu, deja am evoluat prea mult, am luat anumite chestii şi la proiect încă se lucrează, desigur de unul singur.

Lasă un răspuns

