Tu îţi schimbi id-ul des?

Posted: 7 Iunie 2010 in Tu îţi schimbi id-ul des?

E o chestie de ceva timp.. multă lume îşi tot schimbă id-urile. Ba trebuie neapărat să conţină ” . „, ba aţi început cu numele de familie, ba aţi văzut la cineva un id care pt propietar e banal dar pentru voie e cool. Nu ştiu, oricum e penal că plagiaţi, dar mie unul îmi place id-ul pe care îl am. Îmi aduce aminte de când eram mic şi prost. Că nu prea aveam imaginaţie, voiam ceva să mă reprezinte. Oricum repede în grabă, la sala de net acum foarte mult timp.. a ieşit din fabrică – dany_blondu_93.

Comentarii
  1. Pushi spune:

    Eu am ID-ul meu de cand mi-am luat prima data net(Dial-Up, ce vremuri…) ulterior mi-am mai creat aliasuri sa stiu care de unde are ID-ul.

Lasă un răspuns

