Strict personal

Posted: 5 Iunie 2010 in de-ale lu Danny

Vă rog spuneţi-mi şi mie că nu sunt în pas cu moda dar ce căcat înseamnă semnul ăsta ” ❤ „, îmi sări acum în ochi când mai umblam pe la hi5 şi era imposibil să nu-l observ din mass-urile ” puţine ” primite azi. Totuşi spuneţi-mi şi mie să nu mor prost.

Apropo, de ce căcat vă puneţi statusuri dinălea ” de-am pulea? ” aşa doar ca să fie. Ba ascultaţi o melodie mişto, repede puneţi versul sau dacă găsiţi ceva mişto pe net repede acolo. Nu am văzut să fie vreun concurs ” cel mai poetic status „. Mai bine puneţi ceva din mintea voastră. Că deaia s-a inventat imaginaţia. Sincer eu am blogul la status că de na, nu vreau să fie pustiu pe aici, chiar dacă e. Dacă nu aş fi avut blog, cred că nu mai ştiam ce e ăla status. Nu aruncaţi cu banane în mine, dar mie nu îmi plac chestiile ăştea şi mă zgârie pe retină.

Deci eu cu prietenii mei când ne plimbăm cu bicicletele în parc şi trecem pe lângă persoane ” mai sensibile ” fără să le lovim sau fără a le deranja într-un fel, rezultă că suntem handicapaţi. Totuşi femeie vorba aia ” când o să-l lovesc pe fiul tău şi o să intre în spital ” atunci poţi să mă faci cum vrei. Şi chiar aşa în primul rând nu am probleme cu capul, deci nu poate să mă ia fantezia de viteză şi să uit că am frâne, în al doilea rând ţin prea mult la bicicleta mea, din multiple motive şi nu îmi permit să dau în fiul tău. Oricum copii şi fetele nu ştiu ce au. Să săriţi în faţa mea frate că eu sunt ” domnul-ocoleşte-tot „. Nu ştiu frate, dresaţi-vă copii acasă şi fetelor lăsaţi-mă cu băşinile din troacă. ” huh dar vai, era să dai în mine, moamă ce mă speriai ” ştii ceva, sms.

M-am săturat de atâta dragoste. Mi s-a scârbit de tot ce văd în jur şi de asta am şi pus punct cu ea. Bag pula m-am săturat de demonstraţiile pe mess prin avatare şi prin statusuri cu te iubesc, eşti unica unicul, pula mea, penibilităţilor! M-am săturat de poze pompoase în care arătaţi lumii că deh pula mea, că sunteţi împreună. Trebuie neapărat să spuneţi peste tot că îl iubiţi pe ăla pe aia? Totuşi viaţa intimă e viaţa intimă. Ce trebuie să ştie lumea ce faceţi voi? Şi după vă puneţi întrebări stupide, păi cum de nu merge bine treaba?

Comentarii
  1. anonimous spune:

    desi semnul ala seamana mai mult a nota la mate, este o inima 8-| 🙂

  2. Dani spune:

    Deci e o inimă ?

    :)))

  3. Cristi Staicu spune:

    Mie mi se pare ca intors seamana cu niste sani…

  4. Cristi Staicu spune:

    Probabil ca dupa ce baga un comentariu simt nevoia sa spuna ,,Vrei sa mi-o tragi in seara asta?” si mai bine pun semnul ala

  5. Dani spune:

    Nu, da mie nici emoticonurile nu-mi plac, decât ” : ) ) ” : D ” : ) ” : ( ” ; ) ” atât..

    Şi l-am tot văzut în ultima perioadă şi mă tot întrebam ce căcat înseamnă. Că deh dacă întrebam pe mess, parcă vedeam că mă pun pe bash.

    Chiar că cu nişte sâni. Oricum penal, sincer.

  6. Lexpatru spune:

    „dresaţi-vă copii acasă şi fetelor lăsaţi-mă cu băşinile din troacă” =)))

Lasă un răspuns

