Disperare mizerabilă II

Posted: 2 Iunie 2010 in Disperare mizerabilă II
Etichete:

Nu îmi pasă, aşa am fost mereu. Sau poate asta crezi tu. Ai uitat atunci când ştii tu. Eram în cameră, tu suspinai şi eu mă spărgeam de râs. Dar nu a contat. Ai început să cânţi melodia aia stupidă, nu o suportam, dar acum o ascult noaptea înainte să mă culc şi îmi aduc aminte cât de nefericită erai. Era vorba de noi? De mine? Sau de tine? Mereu a fost de tine. Şi dimineaţa te uitai la mine ciudat. Te întrebasem şi eu ceva, dar în mintea ta ploua. Mă uitam în ochii tăi, nu mai ţin minte ce culoare erau că de când nu te-am văzut, şi era pustiu. Te gândeai la ăla care te făcea fericită. Zâmbetul tău fals mereu mă faşcina, dar dacă îmi spuneai că ăla de ieri era fratele tău nu îi mai rupeam coastele. Da, gelos şi invidios ca deobicei fiindcă la alţii apreciezi nimicul pe care ţi-l oferă şi tot ce am făcut eu pentru tine atât pe plan material cât şi sufletesc a fost egal cu zero. Azi erai disperată, se vedea după mersul picioarelor. Vorbişi la telefon cred că puţin peste 3 ore. Şi eram lângă tine, stăteam ca prostul. Tu cu gândul la ăla şi eu cu gândul la mai ştiu eu cine. Mi-a plăcut când ne-a văzut tato, i-ai spus că sunt un coleg. El şi-a dat seama, cred. Şi mâine erai de dimineaţă. Beai un căcat de ceai. Vorbeai la telefon. Se auzea vocea ăluia, te-am întrebat cine e şi tu mi-ai spus că o colegă. Mi-am luat cămaşa bleu pe mine şi am plecat trist şi nervos trântind uşa, repede ai sesizat minunea şi ai venit după mine plângând. M-am oprit, eram la etajul 3. Te-ai pus în genunchi şi ţi-ai cerut scuze. Te-am ridicat tandru, am zis că te iert şi m-am prefăcut că vreau să te sărut în timp ce te aruncai peste balustrada blocului. Am auzit un ţipăt straniu, parcă nu era al tău, am coborât şi erai la parter, ce frumos îţi stătea cu balta de sânge pe lângă tine. În timp ce îmi aprindeam ţigarea, te călcam pe cap şi plecam.

Comentarii
  1. Kido13 spune:

    „.. gelos şi invidios ca deobicei fiindcă la alţii apreciezi nimicul pe care ţi-l oferă şi tot ce am făcut eu pentru tine atât pe plan material cât şi sufletesc a fost egal cu zero.”

    Wow! Imi place! Atat de intens… direct „la sentiment” !
    Bravo Dany..nu te-ai schimbat deloc 😛

  2. Dani spune:

    Poate m-am schimbat sau poate nu.

Lasă un răspuns

