Oamenii în vârstă şi ziarul Adevărul

Posted: 1 Iunie 2010 in Oamenii în vârstă şi ziarul Adevărul, ziarul Adevărul
Etichete:

Mai jos puteţi vedea pozele. Azi le-am făcut. Sunt cam peste tot suporturi pentru ziare. La ore fixe vedeţi mereu oamenii foarte în vârstă cum stau la coadă, parcă s-ar da mâncare pe gratis. Se mai iau şi la ceartă. Ce dracu fac cu ziarele ? Înţeleg că e pe gratis, iei unu îl citeşti şi îl arunci. Dar ce căcat faci cu o plasă plină ? Comuniştilor, vă e dor de cozi ă? Să mai aud pe cineva că bătrânii sunt înţelepţi, chiar ieri am văzut în parc cum se băteau 2 pentru nişte lucruri penibile. Sunt şi unii înţelepţi, dar sunt foarte puţini.


Comentarii
  1. alex spune:

    Am prins şi eu o coadă dintr’asta din ultima poza :))) … eram in bacriz şi mă uitam la ei cum luau braţe de ziare şi se impingeau sa apuce 8-|.

    eram ceva gen „wtf? crazy old shit!”

  2. LizSo spune:

    Nu ai invatat si tu ca la noi , orice s-ar da gratis , Romanu tipic trebuie sa aiba mai multe decat celalalt ?.. Este vorba lu nane .. ” Pur romanesc .. „

  3. Kido13 spune:

    Eu una sunt de acord cu Lizo :))

Lasă un răspuns

