A 9-a, papa.

Posted: 29 Mai 2010 in papa.
Etichete:,

Ce să mai, e cam sfârşit de clasa a 9-a pentru mine şi pentru ceilalţi. Chiar dacă mai trebuie să venim săptămâna care vine(unii) să rezolve cu unele medii. Că nu toţi am stat pe la şcoală. Parcă ieri eram la început ştiam decât 2 colegi şi după ceva timp parcă mergea treaba mai bine. Au fost schimburi de impresii greşite, că ăla e aşa, aia e aşa şi ne-am înşelat cu toţii, dar cu mici excepţii. Ce pot să zic, un sfârşit e un început. Mă bucur într-un fel că am terminat cu şcoala fiindcă îmi încurca programul. Dar ca deobicei o să-mi fie dor de ea. A fost greu cu acomodarea, cu profesorii cu şcoala cu tot. La început ce ne mai pierdeam, era aşa mişto.. chestii noi. Acum? E banal. Acum ştiu toţi profesorii, ştiu ce le poate capul. Şi deja fiecare cred că s-a învăţat şi deja ştie multe. De la anu o să fie şmecherie, de fapt într-a 11-a. Majoritatea, mai ales eu aştept asta de 16 ani şi o să mai sper 1 an jumătate. De colegi ce să zic, pot să zic că avem diferite ” specimene „. E o clasă foarte complexă, împuţită şi desigur cea mai proastă din toate cele 6. Ce să mai zic, ne vedem la anu şi sper să nu mă întâlnesc cu prea mulţi colegi în vacanţă.

Lasă un răspuns

