Strict personal

Posted: 28 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Am multe de zis, că de când nu am mai scris un strict personal..

Vai da ce cald e. Mamă, mamă, da te oblig eu să vii în blugi lungi şi bluză? Chiar aşa s-au inventat pantaloni scurţi, bermude, tricuri, etc. Seara mai merge ceva gros, dar nu în miezul zilei când sunt 35 de grade. Pula mea, nu te mai văieta dacă chiar nu te duce mintea. Să mă piş 10 minute pe greva profesorilor. Bine frate că o faceţi exact când trebuie să terminăm anul, când terminaţi şi cu mediile şi cu tot. Bine că voi aţi luat în considerare că mai avem timp până pe 15 iunie să încheiaţi mediile. Şi hopa tropa e grevă. Mă enervează cel mai tare că nici nu ştiţi toate detaliile. Păi nu ştiu, veniţi luni, poate veniţi, poate se pun absenţe, poate o să veniţi pe la vară, poate rămâi cu situaţia încheiată. Da mă, că nimeni nu pleacă niciunde din localitate ca să stăm pregătiţi să ne rezolvăm situaţia. Spuneţi dracu ceva sigur, venim sau nu. Şi pula mea, noi avem de suferit că voi, deh. Aia care se vaietă de prea puţini bani sunt nişte egoişti şi sclifosiţi. Mulţumiţi-vă cu ce aveţi, acum hai să facem toţi tărăboi fiindcă am ales o meserie din care nu prea se câştigă. Asta e, te reprofilezi. În viaţă mai trebuie să înghiţi ” căcat „. Oricum din câte am auzit greva asta nu e pentru bani, e pentru nu ştiu ce, pentru că nu mă uit la ştiri. Haideţi să ne judecăm după nişte căcăţele. Cam în ultima săptămâna mi s-a spus de multe ori că sunt fiţos, de la persoane care nu mă cunosc, doar mă ştiu aşa ” de-am pulea „. Şi azi la istorie când să trec s-a pus capacul. Da frate, majoritatea fete. Da sunt fiţos bine cum zici tu. Dar măcar ştii ce înseamnă fiţos?  UITE CLICK AICI SĂ VEZI CE ÎNSEAMNĂ FIŢOS! Al dreacu ce mofturos sunt, eu mănânc nu mai în oraş, stau nu mai prin cluburi că deh eu ce să caut prin locuri de căcat. Eu merg nu mai cu taxi, nu-mi place să merg pe jos e prea obositor. Sunt foarte încrezut. Mă laud de nu se mai poate. Eu unul nu am o părere bună despre mine, dar dacă tu crezi asta ce mai contează? Va trebuie ceva timp să cunoaşteţi un om, mereu ne facem impresii greşite. Înainte să criticaţi căutaţi ce înseamnă unele cuvinte. Că deaia s-a inventat dex-ul. Mai nou sunt şi fraier. Da sunt fraier pentru că ţăranii ( originali de la ţară ) mă iau la mişto când le vorbesc frumos, sunt fraier pentru că îmi cumpăr numai lucruri noi. Mai ales acum că mi-am luat domeniu. M-am fraierit deh, că mi-am luat de la o firmă care e cea mai mare din România, e de foarte mult timp, nimeni nu a avut probleme cu ei, sunt oameni serioşi şi poţi avea încredere. Când eu pot să-mi iau la un preţ mult mai mic cam de vreo 4-5 ori mai mic, de la o firmă care abracadabra după ce îmi cumpăr şi mai recomand firma la încă câteva persoane, hopa penelopa.. dispare firma. Sunt fraier pentru că pun suflet şi pasiune în tot ce fac. Sunt fraier pentru că îmi pasă de multe chestii. Sunt fraier pentru că îmi plac lucrurile de calitate şi îmi place să fiu bazat şi să nu fiu tras la ” muie „. Asta e, aşa sunt eu. Banii mei, timpul meu, sunt fraier. Lasă frate, du-te îmbracă-te de la second, i-aţi adidaşi purtaţi de 1000 de persoane, i-aţi tot ce vrei tu calculator şmecher la un preţ de chilipir şi după te întrebi de ce iese fum, telefon şmecher care de fapt e făcătură dar tu nu ştii fiindcă l-ai luat doar pentru că scria ” preţ 100000milioane ” ca să te lauzi la barosani. Luaţi-vă de toate şi când descoperiţi şi voi că strictul necesar lipseşte. Asta e sunt fraier pentru că ascult tot ce spune lumea despre mine. Sunt fraier fiindcă am grijă de tot ce am. Asta e, eu nu am bani de tot ce vreau, când văd ceva prin oraş sau pe net şi îl doresc, trebuie să aştept ceva timp. Nu am crescut cu banii în buzunar. Am fost învăţat să apreciez tot ce am şi să mulţumesc că am. Sunt fraier ce să mai. Acum când suni pe cineva sau dacă te întâlneşti cu cineva.. salut ai bani, ai ţigări ? În cel mai bun caz îţi spun ăştea şi salut. Acum decât aştea 2 lucruri care de fapt e doar 1 fiindcă unul depinde de celălalt.. contează în viaţă? Şi ne mai mirăm de ce nu există prieteni adevăraţi şi tot felul. Zilele ăştea credeam că mor. Dimineaţa nişte ore de căcat la şcoală, un haos total. La mine unul în clasa aia.. e o căldură şi plus mirosul de 25 de transpiraţii, 25 de parfumuri, şosete, cretă, căcat, air wick / mai nou. Şi îţi dai seama într-un mediu ca ăsta îţi vine să verşi. După acasă, prin oraş cu diferite activităţi, cu prietenii, nu prea am mâncat deloc bine, adică mai nimic. După acasă, trebuia să termin cartea la istorie, intrasem în criză de timp. Plus referate, stresul pe care ţi-l cauzează lumea din jur, prietena plus greva profesorilor, etc. Mi-au venit nişte gânduri, off bine că am scăpat. Săptămâna asta a fost un chin. Sper să fie loc de mai bine.

Lasă un răspuns

