Atât de specială

Posted: 25 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Oare? Atunci? De ce nimeni nu înţelege iubirea mea pentru tine, nici măcar tu. Nu înţeleg nici nevoia mea de a fi mereu lângă tine, dorinţa de a te şti lângă mine deşi nu eşti? Pentru că nu ţi-au întâlnit privirea, nu ţi-au văzut zâmbetul, nu au simţit căldura braţelor tale. Deci nu le pot cere să înţeleagă ceva ce nu au simţit niciodată, ceva ce poate cred că nu vor simţi. Dar tu m-ai făcut să cred că a-ţi asculta inima nu e greşit cu nimic ci din contră e cel mai frumos lucru. Datorită amintirilor pe care mi le oferi cu fiecare zi ce trece. Ele sunt tot mai diferite şi nu aş putea să renunţ la ele chiar dacă asta ar însemna să-mi pierd demnitatea, principiile mele. Crezi că mai pot suporta? Nu o zi, nu o săptămânăîn care fiecare privire a mea îţi va spune cât de mult însemni tu pentru mine. ci momente

Lasă un răspuns

