Imaginaţieextremdebogată

Posted: 23 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Azi a plouat cu vise. Iar ţi-e dor de mine? Mama ta e tare simpatică. Era un pipometru. E naşpa. Fumul nu se mai oprea. Şi ficatul cânta la saxofon. Malformaţia era tare drăguţă. Rinichi avea nişte ochi tare frumoşi. Era vorba de o fată şi poate, poate. Dar am plecat astă vară cu trenul la mare ca să mă întorc la ţară în timp ce bunicii vorbeau cu părinţii la telefon şi prietena mea s-a supărat. Imaginaţia s-a dus şi ea, nu-i mai convenea salariu. Nu îi ajungeau banii ca să plătească chiria în Ţara lui Dani, avea 25 de copii, -1 soţ. Era o ceaşcă în mijlocul drumului. Pământul se învărte în jurul tău? Toate lucrurile au un sfârşit, dar se sfârşesc. E tragic de zemos. Strugurele era pilaf. Mănânc orez şi mă uit la grâu. Hitler a uitat să mă sune, a uitat de partida de şah şi Azorel e căţeaua mea de la ţară. Şi cică de ce o cheamă ” Azorel „. Când era mică nu au stat să o verifice. Şi Azorel o lună, două luni şi iaute nene că după un an Azorel face pui. E frumos să fi călcat pe cap. Trage un fum, că e periculos. Poliţia era pompieri. Mi-e dor de tine, scumpa mea jaluzea. Sincer mi-e dor. O poză face cât o poză ? Alună, salut sunt eu Pişcot. Ce mai faci? Cum e viaţa de paşoptist. Comuniştii m-au uitat. Am plecat departe în bucătărie. Nea Ceaşcă a băut cam mult azi, la fel ca mine. Cred că e timpul să închei, deja e şi jumate de lubeniţă.

Lasă un răspuns

