Retro? grajvă, inundaţia cu sânge şi iar vino vara lui 2010

Posted: 22 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Retrogradăm? Păi Albert nu ai întrebat pe cine trebuia. Nu am mai văzut un meci de foarte, foarte mult timp. Şi de când m-am lăsat de fotbalul de performanţă chiar nu mai ştiu nimic de fotbal. Nu ştiu, presupun că suntem pe ultimele locuri nu? Cred, oricum avem o echipă fantastică şi avem cea mai tare galerie din ţară!

Greva profesorilor. Hmm. A mai fost, o să fie şi acum. Asta e. Ce să spun, am ajuns ca animalele. Toţi se rezumă decât că ” e criză ” şi închid orice subiect cu această metaforă ca să zic aşa. Au fost vremuri grele când erau războaie şi lumea murea de foame. Acum criza o să treacă când o să treacă şi tot aşa. E dreptul lor să facă grevă, dar nu au dreptate în totalitate. Nu numai profesorii au salarii mici. Asta e îşi bat joc de noi!

” Şi uşor, creierul ei s-a inundat cu sânge. ” Poate că era vina mea, dar stătea acolo jos. Plângea tare de tot. Sângele a început să-i curgă prin urechi, se îmbina armonios cu lacrimile ei. Era în mijlocul centrului. Era soare. Nu era vacanţă. Era week-end. Eram doar noi doi şi o amintire. Oameni nu erau pe lângă noi. Şi deodată creierul s-a crăpat. A început să iasă fum. Şi totuşi de ce ?

Later edit: Vara lui 2010. O să fie o vară obişnuită dar specială. O să fie plină de prieteni şi iubită. O să fie plimbăreaţă. O să fie beţivancă, fumătorească. O să fie fericită. Sper să îmi fac prieteni noi. Sper să am parte de iubire. O să mă plimb mult la vară. O să bem mult. O să ne distrăm. Dar totuşi sper să aibă ceva aparte. Să fie cât se poate de diferită faţă de celelalte.

Comentarii
  1. Pushi spune:

    Sarise joja de ulei, cum de ce sa iasa fum ?

Lasă un răspuns

