Atât de specială

Posted: 21 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Continuăm povestea.. prima parte aici.

Ne-am întâlnit la restaurantul de lângă plajă. Tu comandasei micul dejun, iar eu îmi luasem o cafea. Te-am zărit printre oameni, stăteai la masă atât de concentrată citind cartea aia. Am profitat de carte ca să fac cunoştinţă cu tine. Te-am întrebat de carte, şi aşa am intrat în vorbă. Am mers, ne-am plimbat pe plajă şi chiar am reuşit să te îndrăgosteşti de mine. Ziua s-a pierdut, noaptea nu mai la tine îmi era gândul. Dimineaţa am sperat să te văd din nou la restaurant. Şi tocmai te-am văzut. Am mers la tine, am vrut să te sărut iar tu m-ai întrebat cine sunt. Am crezut că e o glumă proastă, până când un prieten mi-a povestit de accidentul tău. Nu mi-a venit să cred, noaptea tu uitai totul şi o luai iar de la capăt. Aveai probleme cu memoria. Şi aşa veneam zi de zi la restaurant. În fiecare zi mă străduiam prin tot felul de metode să te îndrăgosteşti de mine. Era ciudat, dar şi frumos. Am continuat aşa toată vara, iar într-o zi ploioasă de august, nu mai erai dimineaţa la restaurant. Nimeni nu ştia de tine, acasă nu erai, în oraş nicidecum. După ceva timp ţi-ai adus aminte de mine şi voiai ceva, dar nu voiai să spui. Ai insistat prin tot felul de metode, dar era prea târziu. Poate îţi era frică să nu devii o amintire, dar deja ai devenit!

Comentarii
  1. Laura spune:

    Imi place foare mult ideea si postul e chiar reusit.

  2. m4ry14 spune:

    Povestea seamana cu cea din filmu’ „50 First Dates” cu Adam Sandler.E un film foarte frumos.

  3. Dani spune:

    Nu l-am văzut, îl iau acum să văd cum e.

Lasă un răspuns

