Imaginaţieextremdebogată

Posted: 19 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Chiar nu am poftă să scriu postu ăsta, dar viezurele care ţine un pistol îndreptat spre mine e foarte periculos. Tremur tot. Aşa că am tremurat în continuare. Viezurele plecă să se cace, iar eu mă pişam în Paris. Şi ieri am fost la şcoală. Băiatul cu venele a scăpat decât cu o comă. Nunta lui Ovhistoersaetszzus a fost fenomenală, am futut mireasa. Criza s-a plictisit şi a plecat. Bloggeri sunt supăraţi, foc. Şi totuşi mâine sper să fie soare. Nu mai aplaudaţi, aplaudacilor! E plictisitor, sunt plictisitor, totul e plictisitor, măta e plictisitoare, girafa de pe canapea e plictisitoare. Mergeam pe stradă. Şi Mihai se simte mult mai bine. Bine e rău şi rău e să te caci 3 zile la rând. Cartea aia a fost oribilă, nu avea poze. Uitaţi-vă în ochii lui Andrei! Au coiu stâng! Ştie el mai bine. E o imaginaţie, e e, plictisitor, m-am săturat. Tenia a plecat din porcuşorul fermecat. Mircea tu eşti Vali? Roz e la modă, la fel ca şi restul culorilor. Chiloţii tăi sunt tanga? De ce nu vii joi? Am băut, mamă, de ne-am făcut muci cu apa potabilă. La ştrand e multă lume, dar când veni sperietoareacaresperielumeacasăplecedinştrandşieasărămânăsingurăcasăpoatăînnota. Se numea Fhili. Băiatu în verde, ce pantalon chachi ai. Chiciuauauaua e pe vine. Păi să vină mă, să vină! Eşti gravid? Sau aşa e tenul tău? Şmecher berile ăştea. Şi coridoarele, e nice. Adidaşii tăi sunt noi? Ai mei nu. Ai săruta vreodată un purice? Până azi ai fost copil. Ani trec, dar nu sunt pe calorifer. Ciorapii erau la uscat. Nu mai sânge peste tot. Bum bum şi bum. Rămâneţi în direct în reluare în direct cu noi. Aici la masa verde, verde vrem, verde. Ştii ceva, mă duc să mă piş.

Lasă un răspuns

