Imaginaţieextremdebogată

Posted: 17 Mai 2010 in de-ale lu Danny

De dimineaţă m-am dus la mama. Am intrat prin spărtura cea mare a zidului. Degeaba tot car din ele, nu se mai termină. Am propus s-o conduc până la ieşirea din parc, dar m-am ales cu o palmă pe obraz. Şi totuşi tu nu te supărai şi asta mi s-a părut superb. Pepsi, Pepsi vino repede! Ha, ha, ha vezi dacă eşti profesor de română?! Aveam o discuţie aprinsă cu şanţul din faţa Raiului. Nu sunt eu vinovat că domnişoara a călcat într-un căcat. În câteva zile a murit, ăla micu a lui dl. Mărjiveanu frate cu sora Miezului el fiind un mare afacerist al Clubul Nimănui finanţator principal fiind băiatul negru din familia numeroasă de albi. Am văzut ceva memorabil. Am evitat răspunsurile ei. Dar cred că s-a bucurat. Ce ai madam? Vitamina şiepte. Faceţi avort nu? Am luat un taxi şi m-am îndreptat spre mine. Deoarece ea era fardată. Bun, dar de ce m-ar interesa? Dar poate devenise o femeie remarcabilă. Încă cel puţin o duzină. Neruşinatule să-ţi fie ruşine. Dar, domnule! domnule Proaspăt aşteptaţi! Şi tot aştept după tine. Scumpo sutien sau chiolţei. Şi aşa a murit bărbatul. Bum-bum! Ninge. E seară afară. Am emoţii. Când distracţia era în toi, plecai.

Comentarii
  1. Mady ;x spune:

    Sa-mi trag palme daca inteleg ceva:|

  2. Dani spune:

    Asta e ideea. Propoziţiile nu au legătură între ele.

  3. fara nume spune:

    ce imaginatie ai frate

Lasă un răspuns

