Atât de dur

Posted: 16 Mai 2010 in Atât de dur, de-ale lu Danny
Etichete:

Să-mi bag pula în moda asta să fii ce nu eşti. Îmi bag pula în ei de copii orbi. Copii hipnotizaţi, fete futute la greu, băieţaşi cu fiţe de şmecheraşi de cartier. Pula mea, sunteţi animale. Nu în public fă! Şi chiar nu vreau să-ţi văd şunca de huneagi ieşită din pantaloni. Ai o voce de maimuţă în călduri. Fiţele ăştea de fete carevorsexanal .. oalele m-am săturat. Pula mea nu trebuie să-mi demonstrezi mie că tu eşti cu aia sau cu ăla şi cât îl iubeşti tu. Mari iubăreţi şi iubăreţe sunteţi voi. Statusu, avataru, blogu, hi5-u nu exprimă aşa multă iubire. Ce şmecher, la status spui că mă iubeşti şi stai nu mai în casă, pe afară nu ieşi. Pula mea, nu trebuie să ştie toată lumea ce faceţi voi, de aia mai există şi VIAŢĂ INTIMĂ. Vă spun eu, din proprie experienţă. Prietenii, prietenii buni, amici.. influenţează mult asupra relaţiei tale. Fiindcă ea poate nu suportă pe x pe y şi contează. Poate îi spui ceva şi nu ştie de glumă. Sunt tot felul de motive. Pula mea când bagi pe cineva în listă, trebuie şi tu să te prezinţi. Eu sunt x, ţi-am băgat id-ul fiindcă vreau să am şi eu mai multe id-uri în listă şi pula mea. Dar nu întrebi tu cine eşti şi plm. M-am săturat, sincer, sunt scârbit. Mi-e scârbă, dacă aş avea mai puţină minte, dacă nu aş gândi aşa mult.. m-aş arunca de pe un pod, plm ceva de genul. Sincer nu doar vorbesc. Eu am încercat să schimb multe, dar e greu să lupţi împotriva majorităţii. Adevărul nu doare, ucide! Asta e realitatea. Suntem nişte animale. Ne gândim nu mai la comfortul propriu. Cum pula mea să comentezi tu despre ţara asta că e şi aşa şi aşa. Şi tu stai şi îţi pierzi timpu anapoda. Mulţi vorbesc, dar doar de faţadă. Fiindcă e la modă să fii aşa. Aveţi grijă frate, sunt oameni prefăcuţi, foarte mulţi sunt peste tot. Te ia cu zăhărelu şi după te omoară. Aveţi grijă, să nu vă daruiţi încrederea aşa uşor. M-am săturat să-mi ţină predici drogaţii că nu e bine să tragi să faci să blegi. În faţa mea fumează unu mari, şi îmi povesteşte el ce nu e bine să fac? Mda, e adevărat vorbeşti din proprie experienţă, dar după ce nu mai eşti consumator, dependent! Orice om are viciul lui. Schimbarea trebuie să vină de la voi şi după să vă aşteptaţi de la alţii să vină. Pula mea, mă piş pe părerile voastre. Cu un limbaj adecvat nu se mai poate. Bag pula, în luna mai ies afară cu geaca de am purtato iarna. Şi vremea s-a supărat pe noi!

Lasă un răspuns

