Imaginaţieextremdebogată 2

Posted: 15 Mai 2010 in de-ale lu Danny, Imaginaţieextremdebogată 2
Etichete:

Te descalţi de pantofi. Tricoul ud îl pui pe monitor. Pantalonii verzi îi chiteşti şi îi pui în debara. Ciorapii îi arunci pe geam. Vecinul de la etaju -4 bagă manele. Tu baţi în pipotă, dar săracul nu aude. Şi povestea de dragoste începe în 2, e aşa de frumos, de fermecător şi se termină exploziv în 5 cu un 69 sau un 777. Azi l-ai văzut, erai aşa de fericită. Dar pe el în durea undeva, vorbea cu prietena la telefon. L-ai văzut şi mâine, era îmbrăcat aşa frumos, păcat că era desculţ. Şi ieri l-ai văzut, dar nu mai ţii minte nimic. La semafor, era un cactus într-un porc. Tot claxona stomacul din faţă, nu se încadrase pe banda corespunzătoare. Şi păr era peste tot. Mirosul de mucegai era în fiecare. Dar măcar lumea era fericită. Banii erau înlocuiţi cu bani. Orice aliment era pe gratis, dar nu existau magazine de unde să cumperi. Drogurile erau legalizate, dar nimeni nu putea ajunge la ele. Te-ai îndrăgostit de el? Am mulţi, mulţi ani, lucrez multă vreme în locul ăsta caşto, mi-aş dori să petardez , să evadez, să mă aştepte o căruţă cu vreo 4 babe goale, şi să mă ducă departe, departe la Podari, să stau cu curu la soare şi să beau un Bucegi rece în timp ce o haită de câini îmi face masaj, să mă plimb în jurul lumii intr-un căruţ de bebeluş ,să am autobuz personal şi la robinet să curgă nămol să fie totul ca-n Craiova, iar dimineaţa  să realizez că e un vis.

Comentarii
  1. mzy5 spune:

    It was a looong night, wasn’t it?

  2. Dani spune:

    Cine a spus că era noapte? :))
    Faza e că chiar dacă se pare că propoziţiile au legătură unele cu altele, de fapt nu au deloc.
    Dar fiindcă se termină cu dimineaţa, da a fost o noapte lungă.

  3. mzy5 spune:

    Textul in sine e o noapte lunga. 🙂

Lasă un răspuns

