Strict personal

Posted: 14 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Ohoho, şi ce mai vreme. Ah, ce îmi place. Când sunt la şcoală, parcă aş sta în deşert. O cădură, mamă mamă, de îţi tremură ciorapii. Te topeşti, mori. Plm ce şcoală.. să faci. După ce ieşi de la ore, se pune ploaia. Desigur că îţi strică toate planurile, fiindcă bani de taxi nu ai să te duci la ea, şi pe jos să te duci pe ploaia asta nu îţi convine. Şi degeaba iei umbrela cu tine, că după 5 minute se opreşte. Dar tu nu ştii că după 10 minute se pune iar, şi tot aşa. Ce vreme, în pula mea, ori plouă ori e frumos. Hotărâţi-vă odată!!!

Doamne ajută! Să moară zâna măseluţă că aşa ceva nu e posibil. Am sinuzită, sunt mort, mucii parcă ar fi gelatină, vocea e de monstru, tuşesc în draci, şi mă doare capu foarte tare. Parcă ar sta un gras de 10 tone pe capul meu aşa mă simt. Şi pula, la farmacia 3F din Sărari, Valea Roşie cum vreţi să-i spuneţi, e închis. De fapt renovează. Asta e, când nu ai nevoie de pastile e deschis non-stop când ai nevoie, renovare sau faliment. Aşa da viaţă!!!

Pizdele care este vânzătoare la diferite magazine. Nu vă miraţi doamnelor şi domnişoarelor, dacă eu ,client ,vă zic mulţumesc după ce îmi daţi ce am cerut. Şi desigur puteţi spune şi dumneavoastră cu plăcere ,că nu vă doare gura. Sau ajutaţi la încălzirea globală? Aşa că nu mai faceţi o faţă de parcă aţi avea o pulă de negru în cur, când vă spunem mulţumesc. Ok,fetele? De bărbaţi nu prea zic, pt că rar văd un vânzător.

Lasă un răspuns

