Scuza românilor

Posted: 12 Mai 2010 in de-ale lu Danny, Scuza românilor
Etichete:

Mereu când discutăm despre un subiect anume, închidem cu o frază de genul ” asta e trăim în România se explică „, ” suntem români ăsta e caracterul nostru „, etc. Unii spun de plictiseală, alţii ca să fie în rând cu lumea, alţii pentru că e părerea propie. Unde plm scrie că românii sunt aşa? Dacă unii ne-au stricat imaginea bine, aşa şi? Haide să o îndreptăm noi. Dacă mereu spunem că asta e România, cu ce ajutăm? Mai tăceţi în pula mea! Când e vorba de muncă şi de alte lucruri fugiţi ca porcii. Dacă nu o să vină schimbarea de la noi, ea sigur nu o să vină singură. Mereu ne gândim doar la partea proastă a României. Majoritatea din noi, nu mai asta ştim să facem. Să scoatem în evidenţă părţile rele. Dacă mereu o să ne uităm la defecte şi o să începem să căutăm altele şi altele, nu ajungem nicăieri. Dacă nu băgăm asta în seamă şi încercăm să facem ceva bun atunci poate iese ceva. Încercarea moarte nu are.

Comentarii
  1. belciug spune:

    Enumera partile bune ale Romaniei si enumera partile proaste ale Romaniei? Care o sa aiba un procent mai mare? Eu tind sa cred ca a doua, si nu ca zic tot timpul asta sau scot in evidenta lucrurile rele,dar uita’te ce se intampla in Romania la ora actuala..si in ultimii ani,ma rog. De cate ori ai vazut tu o stire la televizor despre Romania,in care eram laudati pentru ceva? or somethin’ like that..

  2. Dani spune:

    Da asta ştiu. Dar cine e idiot să creadă ştirile? Şi ălea sunt ştiri, accidente, atacuri între x şi y, aia s-a sinucis şi politică. Cam atât. Ziceam ca oamenii dacă ar avea puţină credinţă că lucrurile se vor schimba şi dacă nu vor băga părţile rele în seamă, poate iese altceva.

  3. belciug spune:

    Eu. Pentru ca se intampla lucruri reale, lucruri care nu ar trebui sa se intample, lucruri care intr-un fel marginalizeaza Romania. Credinta nu ai cum sa ai…pentru ca nu ai cum sa traiesti in viitor cand tu esti momentan in prezent..asa ca ce se intampla in prezent e in prezent. Mi se pare normal sa speri ca intr-o zi totul va fi mai bine, dar…acea zi imi pare tot mai indepartata:))in fine…aberai si eu pe aici din plictiseala:D

  4. mzy5 spune:

    Mereu am fost ultimii la toate si se pare ca „celor de sus” le convine pozitia, ca altfel nu-mi explic…

  5. Dani spune:

    Aşa e, dar eu tot sper,

  6. mzy5 spune:

    „Speranta moare ultima”, numai sa nu murim noi inaintea ei.

Lasă un răspuns

