Despre şcoală şi elevi

Posted: 12 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Frate, vreţi să luaţi nu mai note mari şi să nu munciţi deloc. Mereu sunt de vină profesorii. Nu ţin cu profesorii şi nici cu elevi, eu doar îmi spun părerea. Profesorii ştiu ei ce probleme au. Dar unii elevi, aşteaptă aşa note din cer. Se miră de ce sunt aşa mici notele. Vă spun eu, elev care nu învaţă deloc acasă. Dacă am citi 20-30 minute sau am scrie la materiile mai importante am ştii totuşi ceva sau dacă am fii atenţi la ore. Oricum acum pe căldura asta, te topeşti şi eşti deja mort. Vina este a noastră, şi merităm notele. Dacă cumva avem un profesor mai indulgent îl luăm de fraier, deja în unele şcoli desenul, muzica şi religia nu sunt ore. Să se scoată sau să le ţină.. oricum nu se ştie. Dar oricum nu prea se fac aceste ore, păi eu dacă aş fi profesor de desen şi văd că mă ia unu la bâză.. aoleu. Fiecare are dreptul să ţină la materia lui, fiindcă a muncit mult ca să ajungă profesor. E adevărat că sunt unii profesori, care sunt plini de ei şi sunt prea exigenţi. Dar dacă elevul ştie lecţia notă maximă, dacă nu ştie, notă minimă. Învăţaţi să vă uitaţi şi la voi. Învăţaţi să mai munciţi ca să fiţi apreciaţi. Niciodată dacă o să staţi degaba nu o să vă pice din cer.

Comentarii
  1. mzy5 spune:

    Vanatori de note. Mie imi place sa trec. 😀

Lasă un răspuns

