Tocăniţă

Posted: 9 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Răspunsurile la ” chestia de sâmbătă ” .

  • Raliul Argeşului l-am ratat, nu mai din vina mea. Asta e. Merita să-l văd, dar nu e primul şi nici ultimul din viaţa mea. În general nu mă omor aşa tare după raliuri, din cauza oraşului în care locuiesc. Cei din Braşov, Covasna, etc norocul lor. Când e vorba de maşini, nu mai contează..
  • Gaşca noastră. Mădălina – foşti colegi, acum colegi de şcoală. Ne înţelegem bine din generală. Mereu a fost cea mai bună prietenă a mea şi va fi. Deşteaptă, leneşă.. are o bunică încăpăţânată. Bodo – foşti colegi, acum colegi de şcoală. Ne înţelegeam bine de tot în clasele 1-a şi a 2-a. După eram doar simpli colegi, după care am format mica gaşcă din clasă. Şi de atunci prieteni foarte buni. Sportiv, pasionat de pescuit, calm. Are un frate, sper să nu faceţi cunoştinţă cu el. Alex – ţin minte că s-a mutat la mine în bloc când eram mici undeva la 5 ani cam aşa. De atunci suntem vecini şi prieteni foarte buni. O mare parte din copilărie cu el am petrecut-o. Amuzant, ştie să spună glume de te pişi pe tine de râs şi face aşa nişte gesturi de…. Guţă – când eram mai mici ţin minte că ne mai vedeam prin generală şi după pe la echipa şcolii de fotbal. După într-a 6-a când am mers în excursie doar eu cu clasa lor. Atunci ne-am mai înţeles bine. După care eram doar simpli amici. Într-a 8 am devenit prieteni foarte buni. Cătă – prin generală îl ştiam că era prieten cu un coleg. După am făcut cunoştinţă şi după ceva timp tot într-a 8-a am devenit prieteni buni. Amuzant cam ca Alex şi are gura mare. Mihai – la începutul liceului mai stătea cu ” gaşca „. Era coleg cu Bodo şi neah.. Bodo ne-a făcut cunoştinţă cu el şi după am început să ieşim afară. S-a integrat repede şi acum de mult timp putem să zicem că e de al nostru. Andrei – Îl ştiu de când am început liceul şi nu am avut tangenţă cu el. Rareori ne salutam. După un timp am început să ne cunoaştem mai bine. La început era mai tăcut fiindcă nu mai pe mine şi pe Tudor ne ştia. Dar acum face parte din grupul nostru. Tudor – Îl ştiam din generală din vedere, după în excursia din a 8-a când ne-am făcut muci.. atunci am mai comunicat puţin.  După am văzut că suntem colegi la liceu. Şi ne înţelegem super. Acum este pedepsit. Silviu – Ţin minte că a venit iarna cu Andrei în Elements şi atunci l-am văzut prima dată. După tot venea cu Andrei, iar acum ne înţelegem bine. Mai e cineva? Oricum chiar dacă trecem prin bune sau rele tot prieteni rămânem. Ne mai înjurăm, ne mai certăm, dar tot prieteni suntem. Ce pot să zic, la început fiecare umbla cu alţii şi am încercat să ne ferim de oameni prefăcuţi şi tot felul. Suntem uniţi şi ne înţelegem super. Asta e tot ce contează.
  • Când eram mic eram înnebunit după matematică. Mai ales în clasele 1-3 eram foarte bun la mate. După în a 8-a am mai ştiut ceva. E frumoasă şi nu e chiar aşa grea dacă înveţi.
Comentarii
  1. Elena spune:

    Si mie imi place matematica.Consider ca este cea mai frumoasa materie.Este grea.. dar merita inteleasa.Cum am mai spus,nu numai ca o inveti propriu-zis ca materie si poti realiza multe,ci iti dezvolta si gandirea.

  2. Dani spune:

    Da aşa este.

  3. belciug spune:

    Stai sa vezi ce te asteapta..si mie mi’a placut matematica foarte mult,tocmai de aceea am pus peste tot numai mate-info cand a trebuit sa intru la liceu. Iar acum..crede’ma, e foarte grea matematica;). Bine,acum depinde si de profesorul cu care faci. Esti in Odobleja..cu cine faci?

  4. Dani spune:

    Dl. Golea. El este foarte bun, eu nu învăţ. Zic că e grea, cam ca orice materie fiindcă trebuie să munceşti ca să fii bun. În rest nu e grea, dacă munceşti.

Lasă un răspuns

