Strict personal

Posted: 9 Mai 2010 in de-ale lu Danny
Etichete:

  • Majoritatea babelor sunt foarte, foarte scârboase. De moşnegi nici nu mai vorbesc. Degeaba au unii o vârstă înaintată că degeaba. Puţini sunt foarte înţelepţi şi chiar au dreptate, dar restul pâine moartă. Plm, fază azi în Puşkin. Voiam decât să-mi potolesc setea, atâta tot şi desigur eram grăbit din cauza ei. Şi în faţă pe o alee 2 babe, frate mâncaţi-aş, Alex se băgă repede pe lângă ele era să se facă praf.. şi eu politicos îmi luai bicicleta în mână, trecând prin iarbă plus câteva înjurături. Se uită şi după se opresc în mijlocul drumului. Băi frate nu am nimic cu voi, dar staţi în pula mea mai adunate parcă aţi avea 10000 de kile.
  • Am observat câteva persoane care ascultă de gura lumii. Şi eu am ascultat şi am fost prost, dar a fost acum ceva timp. Lăsa-ţi lumea să râdă de voi sau să bârfească pentru că rămân cu fix o pulă. Mie mi s-a întâmplat cu ciclismul şi cu atletismul. Mai ales când sunt îmbrăcat în echipament. Mda, la ciclism e mulat. Dar oare de ce? Lumea comenteză şi nici nu ştie despre ce e vorba. La atletism la fel, tot felul de motive. Alţi spun că sportu nu ajută cu nimic. Ah? Ce zici? Eşti idiot? Adică nu eşti idiot scuze. Eşti retardat. Păi normal cu o burtă cât mine de grea..te cred că zici asta. Uneori e bine să-ţi păstrezi ideile şi gândurile pentru tine. Niciodată nu o să câştigaţi ceva şi nu o să reuşiţi dacă ascultaţi de alţii.
  • Ultimele 2 săptămâni au fost de căcat. Ştiţi de unde pot să-mi cumpăr liniştea sufletească? Sincer nu mai pot. La exterior nu am nimic, dar pe interior.. oalele.. sunt acolo nişte bătăi. Acum mi s-a rupt şi încărcătorul, s-a spart cartela, ea e supărată pe mine, ai mei o să fie, mâna doare din ce în ce mai rău, planurile s-au destrămat. Mai bine nici că se poate. Aşa că dacă am vreo criză de nervi să nu vă miraţi de ce.
  • Mâine sper să pun nişte videoclipuri pe aici. Şi sper să fie gata surprizele.
Lasă un răspuns

