Strict personal

Posted: 7 Mai 2010 in de-ale lu Danny

  • Acum aproximativ 30 de minute, adică pe la 21.45 eram pe velodrom cu Alex. Când să plecăm, am ieşit de pe velodrom şi am luat-o pe partea exterioară ( pe unde aleargă deobicei lumea ) trece lumea din faţă şi când două fufe, pizde, maciupiciu, blană, sub 13 ani. ” Hei pe aici nu se merge cu bicicleta, zău! „. Mama băgaţi-aş, i-am răspuns, dar este prea, prea să scriu aici. Unde scrie că nu am voie pe partea exterioară să merg? Că tot veni vorba de asta.. împart firul în paişpe.
  • Merg destul de des pe velodrom şi văd mulţi ” alergători „. Din câte am învăţat eu la atletism dacă alergi mult pe ciment îţi faci tendoanele praf. Poate sunteţi unii care alergaţi pe velodrom. Un sfat vă dau, alergaţi pe pământ sau duceţi-vă pe Oblemenco. Puteţi merge pe Hipodrom şi pe Institut.
  • Acum se vine la alergat cu ochelarii de soare pe făţău, când ceasul e 8. Se vine la alergat în blugi. Oare ce se întâmplă cu lumea asta? Şi cea mai mare prostie este că vorbiţi în timp ce alergaţi. Poate alergaţi ca să vă menţineţi în formă sau poate să vă relaxaţi sau poate pentru performanţă. Dar indiferent de motiv, totuşi mai bine staţi pe loc decât să alergaţi astfel.
  • Câte vânzătoare de la magazin v-au zis vreodată ” cu plăcere! „, desigur după ce le spuneţi mulţumesc. La fast-food îmi zice deobicei, la un magazin de haine nu se pune problema, nici la niki ( se ştie ), la un club ceva. Dă-o în măsa de lene, dar e chestie de bun simţ. În Germania mă saluta lumea pe stradă şi nici nu mă ştia şi aici nici că i-am făcut ei un serviciu. După ce că preţurile sunt exagerate, dar ce să faci. M-aş risca odată să zic mulţumesc şi dacă nu aud nimic, te’nplm, dar aş fi prea nesimţit.
  • De unii profesori nici nu mai scriu, aş scrie, dar şi aşa am prea multe probleme. Şi lumea e atât de căcăcioasă încât spune tot sau vede tot.
  • Băi frate. Azi când am fost la concurs cu Andrei, erau 3 lângă noi. Mai mult de a 9-a şi 16 ani nu le dădui. Ne mai spuneau şi să nu mai vorbim. Şi ele vorbeau în draci. Când să prezinte filmul ” despre poluare „. Puneau poze cu ele, plm ce legătură are? Şi la sfârşit câte o poză cu fiecare, cu scris dintrăla miştoc pe el. Numele şi clasa. Când.. 12 F. Oalele mamă. Nu e vorba de înălţime sau de cât de bună e sau .. dar totuşi presupun că aveau peste 18 şi totuşi, totuşi, totuşi.. am prieteni mai mari şi totuşi chiar dacă nu par că sunt mai în vârstă, dar când te uiţi la faţa lor se cunoaşte. Şi ele arătau ca nişte puştoaice. Deci şi la un concurs unde tema este ” poluarea ” tu pui poze cu tine? şi la final era prea mult să pui realizat de, sau videoclip făcut de.. şi numele voastre.
  • Diriga îi zicea lui Elena ” ce ştii tu ai doar 15 ani „. Mda, ajungem să ştim tot ce face un om sau nu face după vârsta lui? Generaţiile se schimbă, deja m-am săturat de vorba asta. Pentru că mulţi comenteză strict pe un subiect care defapt e o banalitate. Da cum ar fi normal să fie mereu la fel? Acum noi poate facem ce părinţii şi restul generaţiilor nu făceau. Unii oameni se cred atât de deştepţi, şi unii chiar sunt, dar multă lume uită ceva important. Omul învaţă lucruri noi până moare şi după.
Comentarii
  1. Elena spune:

    Nu cred ca mai are rost sa dezbat subiectul.. Oricum,nu inteleg de ce dna „draga” noastra diriginta este profesoara de romana si nu politician.. daca tot este asa pasionata.Mereu ne vorbeste despre „tara asta de cacat”,dar nici macar nu stie in ce lume se invarte.
    Chestia cu „ce stii tu ai doar 15 ani”.. denota prostia de care da dovada.Nu zic ca eu sunt un geniu,dar ea la unele capitole e varza.Nu pot sa imi dau seama cum a ajuns ea profesor de romana.. ca eu de cand sunt la liceu nu am invatat nimic nou la romana.Si plus de asta,ca sa fi profesor iti trebuie o oarecare toleranta si rabdare.. se lauda ca e intelegatoare,dar ii sare imediat tandara.
    😀

  2. Dani spune:

    Sunt multe de zis.. dar le păstrăm pentru noi.

Lasă un răspuns

