Bazaconii

Posted: 5 Mai 2010 in de-ale lu Danny, Publicitate!
Etichete:

Deschid ochii şi în faţa mea. Nu am chef să scriu, m-am săturat. Apropo vând imaginaţie, 10Ron litrul. Este de cea mai bună calitate şi nu pute. Să revin că se supără lumea pe aici că citeşte în zadar. Deschid ochii. Eram pe vapor. În stânga ocean, în dreapta ocean, în spate ocean, în faţă mamă ce gagică bună. Erau aproximativ 300 de persoane pe vapor. Mi se părea mie, dar erau cam multe fete pe vapor. Mă tot plimb pe acolo şi nu mai femei. Când intru într-o cameră mare, sus era un afiş, scria ” reuniunea de 1000 de ani a lesbienelor „.  Nu mai fete frumoase şi dotate. Salivam pe acolo când mă trage cineva de mânecă. Era o băbuţă, scumpule te rog frumos îmi dai şi mie ochelarii. Eh, când să mă întorc eram în pat, priveam la televizor, era vorba de o reuninune a gay-lor şi bunica mea îmi cerea ochelarii. Drace, iar visez?

P.S: Urmează o ediţie interesantă de bazaconii. Publicitate!

Comentarii
  1. mzy5 spune:

    :)) Ieri am vazut un film ceva in gen!

  2. Dani spune:

    Cred că boat trip. Când nimeresc tipi ăia 2 pe o croazieră de gay şi e decât o fată acolo..

  3. mzy5 spune:

    Nu. Era ceva serial.

Lasă un răspuns

