Strict personal

Posted: 4 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Da mă şi ce scriu numai ” stric personal „. Fiindcă nu am poftă să mai scriu despre altceva. Şi ştii de ce? Citeşte în continuare şi nu mai te mira atâta. Căcat. Şi azi de când mă trezii îmi veni iar scârbă de viaţă. Ies pe uşă, cobor un etaj şi o vecină îmi trage o privire de monstru. De parcă aş fi ultimul om. Pe stradă văd că toată lumea e supărată. Toţi se gândesc numai şi numai la ei. Ţin minte acum mult timp când toţi erau cu zâmbetul pe buze. Acum toţi sunt îngrijoraţi de tot felul de minciuni şi de căcaturi care umblă peste tot. Îi văd pe unii, mai ales pe unele aşa depravate. Dărmate săracele de pulă sau ce căcat fac ele. Nu au grijă de ele. Umblă aşa de-ampulea. Înţeleg îţi iei tricou mulat să ne arăţi laptele şi blugi mulaţi să vedem formele bine. Dar căcat.. cu ce mă excită pe mine când mor de cald şi plictiseală că îţi văd gropiţele de deasupra curului şi că îţi văd puţina şunculiţă ieşind pe alături. Machiate de parcă aţi fi păpuşi Barbie. Dacă voi nu aveţi grijă de voi, atunci cine o să aibă grijă? Şi vă întrebaţi de ce trag concluzii proaste unii armăsari. Păi căcat dacă vii cu fustă mini şi fără chiloţi, atunci ce părere să-mi fac? Că eşti cuminte a dracu. Sau poate vreţi să păreţi mai ale dracu. Bag pula pierdui o idee bună. Aşa să revenim. Stăteam azi în clasă, era o căldură de vedeai peste tot numai frigidere pline cu cola şi mă simţii aşa de rău azi. Eram aşa moleşit. În fine.. stăteam mă gândeam la ale mele şi mă gândeam la relaţiile ăştea de iubire. Mda, vorbesc la general aşa că să nu vă simţiţi. Te desparţi de unu, te doare fix undeva de el. Zici că vrei ceva mai bun. Iar vine altu, faci la fel. Nu pui sentiment până îl întâlneşti pe altu. Ăla poate nu pune şi te lasă cu inima muci. Atunci realizezi cum ai făcut cu restul. După încerci să faci ca totul să fie bine şi alţii îşi bat joc de tine. După ceva timp iar eşti cu cineva şi te gândeşti la cineva din trecut în timp ce stai cu el. El te iubeşte enorm şi fără să vrei spui că a fost o alegere proastă. Şi aşa continuă şirul până la infinit sau până întâlneşti alesul. Aşa este şi în cazul băieţilor şi al fetelor. Ne batem joc toţi, după ne pare rău, şi tot aşa. Asta e viaţa. Important e să preţuim prezentul. Şi să preţuim toţi oamenii din jurul nostru indiferent că sunt duşmani sau prieteni. Că mâine poate nu mai eşti, sau nu mai sunt ei. Azi îl înjuri pe ăla că nu ţi-a dat o ţigare, deh era milog şi mâine îţi spune cineva că e mort. Ce căcat de sentiment să ai? Te cerţi cu părinţii că eu ştiu ce ai făcut sau ce nu ai făcut. Şi mai zici câte ceva de rău în gând, dar poate mâine nu mai sunt. Preţuiţi cât mai aveţi. Că după e prea târziu şi nu puteţi să vorbiţi cu ţărâna..

Comentarii
  1. mzy5 spune:

    Prea trist. Atat zic…

  2. Dani spune:

    Am avut azi un timp aşa de 30 minute în care mă gândeam numai la chestii de genul.
    Am vrut să termin şi mai trist, dar era prea de tot..

  3. mzy5 spune:

    Am oameni in jur care chiar au trecut prin chestii din-astea si mi-e nasol sa ma gandesc… pentru ca m-au atins si pe mine cu „raze”, desi nu eram chiar aproape…

  4. Dani spune:

    Te ating fără să vrei..

Lasă un răspuns

