Strict personal

Posted: 3 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Ce mişto e, stai întins pe spate cu laptopul prietenei tale în braţe. Stai te uiţi la ceas din 5 în 10 minute. Ai enşpe mii de proiecte, ai videoclipuri de făcut, poze de retuşat plus mini activităţi neimportante. E de căcat. Timp puţin, prea multe idei. Moama, dacă ar mai fi încă 10 clone de ale mele, aşa aş putea să le fac faţă la toate. Nu înţeleg cum se plictisesc majoritatea copiilor de vârsta mea. Eu mereu am ceva de făcut, plm nu găsiţi şi voi ceva de făcut, şi când zic ceva. Nu mă refer la mess, plm, să vorbeşti la telefon, să faci laba şi tot felul. Chestii plm, ceva care o să-ţi fie folositor în viitor. Că programe sunt cu milioanele şi tot găseşti un domeniu care să-ţi placă. Ştiu, aberez, din cauză că scriu cu burta goală. Să încep să respect tema postului. Adică ceva mai personal..

Azi, plm, căcat, limbaj indecent. Ce dracu mă cică nu dă ţigări la bucată la minori. Iauzi Franţ’. Bag limba în gură şi plec. Ce căcat şi dacă cer un pachet de ceva imediat îmi dă. Nu e tot una? Plm, mai puneţi mâna pe cărţile ălea de limba română şi învăţaţi să vă exprimaţi. Cine suportă femeile de servici din şcoală? Tu tocilare! Mâncanea-i chiştoacele de k8. Nu poate omu să joace tarneeb liniştit în clasă, desigur când restul colegilor sunt la laborator şi învaţă Pascal fiindcă noi am ales C++. Ce oameni. Dacă chiar vreau să învăţ, mă duc dracu îmi iau câteva cărţi şi cu netu..se rezolvă în ceva timp. Păi caca, că unii profesori, vai.. mama lor. Au şi ei dreptatea lor, dar mai mult e vina noastră. Că noi săracii dacă am sta şi am învăţa câte 30 de minute la fiecare materie.. tot am ştii ceva. Aşa că bă plângăcioşilor şi frustraţilor.. asta e sugeţi! Când priveşti decât dintr-un punct de vedere, eşti cam idiot. Aşa revenim. Şi nu poate omu să se joace liniştit, că vin repede servitoarele diavolului. ” Bă, ia la ei, nu aveţi mă oră cu dom’  director? Lasă că vă spun eu.. ” Păi bă femeie, mâncaţi-aş ar trebuii să-ţi pun botniţă. că ai gura cam mare. Sincer. Băieţaşii care se plâng că nu au parte de pizde la general vorbesc. Păi frate, sincer nu prea contează să ai bani, şi tot felul.. să dai cadouri şi să fi tupeist. Acum dacă nu aţi observat pe majoritatea le impresionaţi dacă sunteţi tăcuţi şi le impresionaţi doar prin felul vostru de a fi. Nu trebuie să te dai mare macho când trece una bună vai Doamne. Că tot veni vorba. Iei fata, faci ce faci cu ea. O mai fuţi, sau ce plm îi faceţi voi. Vă uitaţi la ea, dracu ştie. Dar totuşi tot te plictiseşti şi de al futut. Zic unii, că bă iaş da în fiecare zi, păi da e atunci de moment sentimentul. Că după te saturi şi vorbesc din pr expr. Căcat, vorbeşti şi tu cu fata.. unele lucruri pe care nu le vorbeşti cu familia nici cu prietenii cei mai buni. E cu totul ceva mai diferit. Părerea mea. Şi cea mai jergmănoasă fază, e să le claxonezi, sau să dai din gură pe stradă. Uite ce faţău are aia, ce cur ce plm. Asta e Dumnezeu i-a dat mai puţin sau mai mult. Obişnuiţi-vă să mulţumiţi că voi nu aveţi probleme şi că arătaţi cât de cât decent, asta nu mai dacă sunteţi aşa. Că dacă eraţi în scaun cu rotile, sau nu aveaţi o mână, un ochi, un coi, Doamne fereşte, nu mai era aşa de haios una cu curu cât pumnu tău. Măcar ea are strictul necesar. Hai bhamos, vă las, că ţipă burtoiul la mine. Că după poate îmi iau bătaie că nu-l hrănesc. Ne vedem pe blogul plictisitor şi fandosit. Chiaules muchiacitos şi fetititos.

Comentarii
  1. mzy5 spune:

    Vreau si eu 10 clone si pe cineva care sa restabileasca pacea macar in jurul meu si pe cineva care sa ii faca pe oameni sa rada mereu si pe cineva care sa ma faca sa tac. 😀
    Aberez.
    Imi place cand fiecare are parerea lui, fara sa-i fie insuflata de altii. And they just can’t stop looking. 😛

Lasă un răspuns

