Strict personal

Posted: 2 Mai 2010 in de-ale lu Danny

Căcat. Ce dracu mai am? M-am săturat de şmecherii cu faţă îndoită, cu freză dublu x şi haine nespălate de 1000 de ani. M-am săturat de aerele de mari şmecheraşi. De unde pula mea aţi apărut? Nu aveţi ce mânca acasă şi bântuiţi prin cartiere să vă luaţi de copii mici şi proşti. M-am săturat de mersu’ vostru de capră împuţită. Mergeţi crăcănaţi ca să daţi impresia de mari futangii. Ce futeţi frate? Fete de clasa a 5-a? Ce căcat. Bag pula în voi. Meritaţi o mamă de bătaie. Nu că aş avea probleme cu vreo unul dintre aceste specimene. Dar îmi vine scârbă când îi văd peste tot. În cartiere, pe stradă, etc. Aşa şi? Băteţi voi pe cineva şi pula mea.. după vă prinde pe rând singuri şi vă dă la pipometru, de nu mai ştiţi de voi. Frate îţi iei bătaie, dar şi când o dai înapoi e vai de curu lor. Cunoşti pe pula mea, până suni tu deja eşti la spital. Căcamaş pe ei de oameni, că m-am săturat. M-am săturat să văd băieţi peste 20 de ani care stau şi îşi pierd timpul prin părculeţe şi prin cluburi văietându-se că nu au bani şi servici şi pula mea ce nu aveţi. E vina mea că nu vă place munca? Voi vreţi să fiţi patroni şi directori. Eh, viaţa e grea. Şi munca nu e pentru fandosiţi şi pentru frustraţi. Staţi în pula mea şi trăiţi după salariu’ părinţilor până la pensie. Şi nu vorbesc despre copii de bani gata. Ei, norocul lor. Mă enervează pizdele care întorc capu’ după mine. Se uită lung, da lung de tot. Pula mea, nu are voie omu să asculte muzică în căşti şi să meargă în oraş? La ce pula mea vă uitaţi? Ce dracu? Am ceva? Deh nu e freza făcută. Căcat, nu puteţi să vă uitaţi în jos. Ştiu e gratis să-ţi arunci privirea şi să-ţi dai cu părerea. Dar totuşi pe mine mă enervează lumea care se holbează la mine şi desigur nu ştiu de ce, cu ce motiv. Mă enervează şi fetele care sunt peste 2 la număr. Şi una îi pune mâna la ureche şi îi şopteşte ceva. Eh fato, spune cu voce tare să audă toată lumea care îţi este gândul. Chiar aşa trebuie să comenteze lumea la orice detaliu cât de mic? Nu ştiu, poate mi-au văzut guma de pe talpă şi de aia.

DE CÂTE ORI SĂ MAI SPUN? Că blogul nu e de vânzare. Ce faceţi frate cu el? Am deja 3 oferte. Şi blogul nu e mişto deloc. Mie unul nu-mi place, fiindcă nu e cum vreau eu. Mai am de aşteptat. Şi nu înghit fazele ” scrii foarte frumos „, ” mişto blog ” , ” moama ce imaginaţie bogată ai „, ” cât de amuzant eşti „, ” ai foarte mare dreptate „. Înjuraţi-mă, criticaţi-mă numai să nu mă lăudaţi. Nu suport. Dacă m-aţi cunoaşte.. sunt plictisitor, sunt tăcut, nu sunt amuzant, indiferent, urât, mă îmbrac urât, etc. Decât să-mi băgaţi vreo vrăjeală , vă rog frumos spuneţi-mi părerea voastră sinceră. Că aşa am cu cine să mă iau în gură, în scris, că aşa mă doare fix în statuia libertăţii. Sunteţi prea prefăcuţi. Şi totuşi ce căcat faceţi cu un blog ca ăsta? Iauzi că să-l vând. Doamne ce ipocriţi! Frate dacă v-am supărat cu ceva îmi pare rău pentru că sunteţi nişte idioţi şi nişte rataţi care se supără pe nişte cuvinte scrise alandala pe un blog aiurit. Ce oameni sunteţi voi care vă supăraţi şi veniţi să bateţi omu.. şi tot felul. Nu vorbesc în numele meu, dar ştiu cazuri. Când cineva scrie pe forum, pe blog, pe net.. mai exact.. şi ăia caută.. fac, dreg, ca să-l bată pe x că a zis nu ştiu ce. Oalelele, păi frate şi pe afară ce faceţi? Dacă se uită unu urât la tine.. îi bagi glonţu’ în gură?  Şi atât.

Comentarii
  1. MaDy spune:

    Ce poooost!! il citesc maine ca acum mi-e lene 😀

  2. Dani spune:

    Ai 1-0 cu faza asta.

    Mulţi nu citesc din acelaşi motiv şi din cauză că nu prea le au.

  3. MaDy ;x spune:

    Ai dreptate.. Majoritatea se dau smecheri pe net si cand e s-o dea parte in parte ” Pai sti frate ca n-am vrut.. ca nu stiu ce…” Asta e romanu’… n-ai ce face!!:D

  4. MaDy ;x spune:

    Off-topic:
    Intrebarea zilei??:D

  5. Dani spune:

    Nu făceam referire la şmecheri pe net. Că toată lumea e tare pe net.

    Imediat..

Lasă un răspuns

