Tocăniţă

Posted: 1 Mai 2010 in bass-ul, de-ale lu Danny, tenis, ştrand

Subiectele de la ” chestia de sâmbătă „.

  • Vara o aşteaptă toată lumea. Iar când o să vină toţi o să se vaiete că e prea cald.
  • Mădălina e prea nebună şi vrea pe 2 mai adică mâine să meargă la ştrand. Că şi sunt deschise. Căcat deabia pe la jumatea lui mai se deschid. Sunt odată 26 de grade şi gata vă gândiţi la ştrand. Mai aşteptaţi..
  • Soare, ce să zic de Soare? Când aud cuvântul ăsta mă gândesc la profesorul Soare din Coandă.
  • Se pare că o să ratez Raliul Argeşului. Pentru că o să merg la Bucovăţ. Deh cine ştie poate merg..
  • De maşini ce să zic? Au 4 roţi. Nu mă apuc să scriu altceva..că vă plictisiţi.
  • Vorba ” eşti înconjurat de nasoale penale care te vor „. Mda, când eşti prea de treabă cu unele fete, ele încep să te dorească aşa de mult, dar nu au destul tupeu să-ţi zică, fiindcă o să strice pretenia. Bullshit!!!
  • Basketul nu îl practic. Mai jucam americuţa în generală, dar am ales fotbalul în locul basketului. Oricum este un sport destul de greu, ca oricare altul şi merită să practici orice sport. Ajută!
  • Tenis? Ce tenis Elena? De picior, de masă, de câmp? La ăla de picior mă pricep destul de bine, la cel de masă ( ping-pong ), sunt praf, şi cel de câmp nu am avut ocazia să-l practic de multe ori, de 3 ori am jucat în viaţa mea.
  • Cuvântul atletism îl rostesc cu mare drag. Am practicat 1 an şi ceva. Îmi aminteşte nu mai de locul 1 şi 2. La primul concurs din 300 şi ceva de participanţi am ieşit pe locul 40. În rest nu mai 1 şi 2. Este un sport foarte greu şi dur. Necesită mult antrenament. Şi ca să te ţii calumea ca să ai performanţe foarte bune trebuie să renunţi la familie, prieteni, cam tot ce înseamnă viaţă socială. Fiindcă după un timp ai 2 antrenamente pe zi. Şi chiar nu mai ai timp şi nici chef.
  • Când îţi place o fată şi îţi este frică să-i spui. Păi eşti fricos şi timid, atâta tot.
  • Cui nu îi place bassul? Hah ? Tudor, frate ce să scriu de bass? O melodie house, fără bass e ca pula fără coaie.
  • Da este o legătură între o melodie şi o anumită persoană. Fiindcă poate atunci erai cu câteva persoane, ascultai aceea melodie şi îţi aduci aminte de ei. O melodie care ţi-o recomandă iubita, iubitul, un prieten apropiat, cu greu o uiţi.
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Melodia fara bass e ca pula fara pula si coaie

  2. MaDy spune:

    „Vorba ” eşti înconjurat de nasoale penale care te vor “. Mda, când eşti prea de treabă cu unele fete, ele încep să te dorească aşa de mult, dar nu au destul tupeu să-ţi zică, fiindcă o să strice pretenia. Bullshit!!!”

    Are you sure it’s a bullshit?:-?

  3. Dani spune:

    Yes, very.

    Nu se strică nicio prietenie. În fine, părerea mea proprie şi personală.

  4. Elena spune:

    Ma refeream la tenisul de camp..dar si ping-pong-ul e ok.:))Iar baschetul,dupa parerea mea,este cel mai frumos sport.

  5. Dani spune:

    Ştiu Elena, ştiu.

Lasă un răspuns

