Strict personal

Posted: 29 Aprilie 2010 in de-ale lu Danny

Acum mă simt ceva în genul: I don’t give a fuck! Am o stare aşa de dispreţ şi sunt aşa de nervos. M-am săturat de statusuri penibile fără înţeles. Puneţi-vă în pula mea ceva scris de voi sau căcat nu mai puneţi, decât să văd căcaturi ” CeI Kre Ma iUbeSc BuZZ „. Căcaturi de statusuri copiate de pe nişte căcaturi de site-uri. Copiaţi versuri şi tot felul. Eu unul nu suport. Nici pe al meu nu-l suport, fiindcă îl mai au încă 5 persoane la fel. Da ştiu fiecare face ce vrea. Dar eu unul nu suport chestiile ăştea. Nu suport emoticonurile. Mai ales scrise în mesaje de telefon sau scrise pe pereţi, caiete, etc. Nici pe mess, dar merg uneori. Nu le suport fiindcă toţi le pun de-am pulea. Fapt pentru care observaţi şi voi că folosesc doar ” : )) , : P , 😀 „. Foarte rar altele. Nu ştiu de ce, dar nu îmi plac de nicio culoare. Nu suport cum se uită lumea la mine. Ce căcat? Ştiu am freză de căcat, poate din cauză că nu stau 15 ore în faţa oglinzii să îmi fac fiecare fir de păr. Ce am? Murdar nu sunt, poate sunt hainele de căcat, sau ce? Urât sunt, da.. şi ce pula mea vă uitaţi aşa. Văd lumea pe stradă.. se uită la mine de parcă pula mea, nu au văzut un puştan la 16 ani pe stradă. De mâine să mor io vă arăt semnul păcii. Nu suport să văd oameni cu ochelari de soare pe făţău, desigur ei stând la umbră. Chiar dacă nu mai e soare, e 10 seara voi tot cu ochelarii în ochi. Şi mai ales când văd dinăia cât jumate de faţă, sunt pe jos. Nu suport niciun compliment. Mereu iau complimentele la bâză. Pentru că ştiu cât de prefăcută şi sugătoare e lumea. V-aţi obişnuit mereu să aruncaţi vorbe de-am pulea. M-am săturat de oameni ca unii din voi, care sunt aşa de prefăcuţi şi pe la spate spurcaţi omul. Vedeţi în pula mea că nu puteţi să mă păcăliţi, lăsaţi-mă dracu în pace. M-am săturat de toţi şi toate zânele. Scriu mai încolo că cineva trebuie să facă şi proiecte de căcat.

Comentarii
  1. PushiT spune:

    ; )
    Asta e cel mai de cacat, si faptul ca nimeni nu il foloseste cand trebuie il face si mai de cacat.

    In loc sa il pui in contextul: „Hai ca te rezolv eu cu problema aia ; )”
    Mai toti il pun in: „Ei, hai ca nici tu nu esti asa destept ;)” sau alte porcarii de genul. Mai intai invatati unde se potrivesc si dupa aceea folositi-le

  2. Dani spune:

    Majoritatea le pun doar ca să fie. Fapt care îmi dă ideea că aşa fac şi în viaţa reală. Fac unele lucruri doar de dragul cuiva sau ca să fie.

Lasă un răspuns

