Bazaconii

Posted: 26 Aprilie 2010 in de-ale lu Danny, smoală, struţ

Eram la masă, mâncam, castane cu miere. Struţul dormea pe calorifer, nu avea habar de nimic. Afară era beznă şi în casă era lumină. Stai puţin nu mai citi, că e ceva personal. Şi vine Luna deodată se face lumină, bate încet în geam. Mă ridic, deschid geamul şi Luna mai tristă aşa de felul ei îmi cere un foc. Îi dau nişte chibrite, îşi aprinde joint-ul şi pleacă. Iar se face beznă afară şi începe să plouă. Vremea asta mă întrista, repede pun mâna pe telefon. Comand cel mai ieftin Soare. În juma’ de oră vin băieţii şi îl montează în teiul din faţa blocului. Îi dau un mesaj lui Vlad( care repară norii ), şi îi spun să astupe ţeava aia spartă de acolo, de, de sus. Nu mai plouă, e soare, e frumos, e cald. Dar parcă tot lipseşte ceva. Şi când începusem să visez, struţu repede să halească bananele cu smoală. Jap! Îl prind de cap şi îi fac teoria chibritului. Pleacă supărat cu capul pe sub covor şi eu îmi continuuiii visele. Când deodată…

Comentarii
  1. Fara nume spune:

    scri foarte frumos

  2. mzy5 spune:

    Super! Ai o imaginatie bogata si e un compliment. 🙂

  3. Dani spune:

    Mulţumesc! Am ceva probleme cu gramatica, dar asta nu mă impiedică să scriu.
    Oricum vreau cât de curând să-mi fac un stil unic de a scrie, mai am de învăţat multe..

  4. kido13 spune:

    :))) Esti fenomenal =))

  5. kido13 spune:

    Nuuu…am zis ca sa ma aflu in treaba. clar!
    Esti mai baiatule! :))

Lasă un răspuns

