Tocăniţă

Posted: 24 Aprilie 2010 in Ambient, animaţie, buci, cotoaie, narghilea, siameze

Răspunsurile la chestia de sâmbătă.

  • Azi am văzut nişte buci frate, mamă, mamă. Erau siameze, erau perfecte. Păcat că m-am trezit.
  • Nişte cotoaie prăjite bine nu am mâncat de ieri. Acum aştept un grătar.
  • În Ambient nu am mai fost de 3 săptămâni, aproximativ. Când am fost erau nişte chelneriţe ale dracu nişte scorpii, diavoli împieliţaţi. Nu ne-au dat narghilea( svf ) şi au tot comentat. Biliardul este prea scump, mult prea scump. E cunoscut mai mult pentru că au narghilea în rest nimic special, faţă, de restul.
  • Despre animaţie ştiu doar atât. În primul rând ştiu despre filmele de animaţie, care se numesc desene animate. Şi despre animaţie aşa mai ştiu că este o iluzie optică a mişcării. Atâta ştie cultura mea generală.
  • De animatoare să ne spună Tudor, că el le are cu aşa ceva..
Comentarii
  1. PushiT spune:

    Animatoarele e bune de de iti curg balele, cand sunt ude sunt si mai sexy, si cand te distrezi 1 la 1 cu vreo animatoare atunci la fantastic

Lasă un răspuns

