Strict personal 5

Posted: 19 Aprilie 2010 in strict personal, strict personal 5, Yamaha R1
Etichete:, ,

Iar? Da, e postu ăla cu stil clar şi muncitoresc. Mda, totul începe brusc, dar lin. Instantaneu sau e bombeu? Totuşi cursele sunt mărşăluite în loc de măsluite, bine Mihai, oricum înţelegem noi. Te întrebai ce mai fac? Fac bine, dar tot nu te suport, ştii tu de ce e vorba. Sau nu ştii? Nici eu. Păi îţi mai vin momente în care eşti la pământ, eşti terminat, praf, zero absolut, eşti pe minus, eşti, eşti dus mort, distrus, eşti x şi trebuie să-l aflii, derulăm înapoi îţi dai o palmă sau te impiedici de o piatră pe stradă şi revi la normal. Sau nu? Sunt plictisitor, sunt plictisit, sunt prost, împart prostie, sunt sunt şi voi fi.. plm aşa suntem toţi. Nici nu am chef să scriu, sincer, de asta o fac. Ştii oare asta e un fel de ironie, sarcasm sau plm ce stil de a scrie e ăsta că nu înţeleg? Hai să scriu ce îmi trece prin cap acum, sper să pot trece departe, dar nu prea departe că dau de norul de cenuşă. Deci să scriu: matematică, lucrare, kent, boss, desktop, cut, deea da bă Andreea, dar mi-e lene să scriu atâtea litere, şapte, trec la fizică, domeniu, plm, şcoală, avion, beton, forum, copii proşti, copii deştepţi, maşini, seat, leon, seat leon, tdi, 350hp, liniuţe, motor, Yamaha, R1, plm,  x, z, y, d, w, e,r , t,z,z fracţii, minusuri, plusuri, xsuri, plm mă încurcai, scrisăi incorect? contează? apoi să mă topesc.. dacă ar fi .. ce mă? eşti prost? În fine, mă plângeam că mi-e lene şi de toate. Doar ce mă trezi la 5, dormi o mie şi una de zile, mă simt bine, dar mă doare spatele, vreau un hd mic, doar unul plus 19-şpe. Vreau să moară toţi ca să stau singur pe pământu ăsta, dar nu vreau, vreau! să nu vreau! dar vreau. În fine săptămâna asta e cu bacu, e cu veştile de grevă, e cu porcării, deci o să fie o săptămână de pauze scurte şi lungi şi de căcat şi de căcat şi şi şi şi mă săturai. Am o frumoasă lângă mine, o cheamă Poiana Negri şi cică e minerală şi carbogazoază şi naturală şi apă, bă da dă-o în… de treabă, păi cine e eeea? Dă-l mai tare şi închidel. Şi apropo vecina de la -1, ţipă mai tare că de abia se aude cum gemi, şalala. Crazy? You? Hai că închei acilişea, că cineva mai are de lucrat şi la un videoclip, trebuie să pună poze pe blog şi bla bla bla tre să facă şi o temă pt blog şi plm mai are o fată pe cap, mai trebuie să iasă şi afară şi totuşi cui îi pasă? Vă las, revin puţintel mai încolo cu un alt post. Ţine-ţi aproape!

Lasă un răspuns

