Sunt un amator asta e cert. Sunt un blogger amator. Sunt începător în toate. Nu ştiu să fac tot ce trebuie, când trebuie. Dar să vă zic eu ceva. Toţi suntem amatori, toţi suntem începători. Fiecare a început de la zero. Mai sunt şi excepţii, uite iau de exemplu o persoană cu un blog. Cum frate, cum este posibil ca un blogger dinăsta să scrie tot felul de porcării şi el să nu îşi trăiască viaţa. Cum poţi tu să te iei de alţii şi să comentezi pe anumite subiecte când tu nici măcar nu ai viaţă socială. Vorbeşti de România că e săracă, că are străzi proaste şi tot felul. Dar tu nici măcar nu ieşi din casă, eşti bazat, nu ai datorii, eşti bogat şi mergi nu mai cu avionul. Toţi comentăm, toţi înjurăm, toţi suntem răi, etc, dar suntem oameni şi trebuie să ne schimbăm. Un sfat pe care pot să-l ofer din partea mea, ca şi restul pe care le-am zis sunt din proprie experienţă. Dacă vreţi să schimbaţi ceva în jurul vostru, primul pas, primul lucru pe care trebuie obligatoriu să-l faceţi este să înceapă schimbarea de la voi. Schimbaţi-vă voi şi o să schimbaţi alte persoane. Nu am nimic cu nimeni, dar asta e, suntem generaţia cu muzica ‘ house ‘, suntem generaţia de ‘ gameri ‘, de ‘ forumişti ‘. Nu învăţăm cine ştie ce, chiulim în draci, toată ţara chiuleşte, dar cu timpul se va schimba. Şi nu se va schimba nimic dacă noi stăm şi scriem pe bloguri, stăm nepăsători, stăm să ne plângem. Trebuie fiecare să facă ceva ca să se schimbe lucrurile, că aşa cine căcat le schimbă? Că toţi stăm cu mâinile în sân. O să urmeze şi partea a 2-a cu exemple mai bune.

Comentarii
  1. PushiT spune:

    Mie mi se pare ca tu ai ceva cu houserii, gamerii si forumistii

  2. Dani spune:

    Nu am, dar exemplele ăştea mi-au venit în minte.
    House ascut şi eu, de jucat.. mă joc şi eu din când în când şi pe forum stau şi eu.
    Am zis că suntem generaţia de aşa ceva..fiindcă înainte nu prea exista aşa ceva..

Lasă un răspuns

