Strict personal 4

Posted: 16 Aprilie 2010 in porcarii, Strict personal 4
Etichete:,

Să revenim? Neah. E doar o părere personală. Trebuie neapărat să te mai speli. Un gel de duş, un şampon, un săpun, un deodorant şi un parfum te constă prea mult? Depăşeşte bugetul? Te mai întrebi de ce te evită lumea. Nu ştiu cum pot să te suporte alţii. Să revenim, cică. Te deranjează? Bagă suzeta în gură. Chiar nu ştiu cum să leg propoziţiile. Chiar, chiar! Deci chiar! E o bazaconie, e o tâmpenie, virgula asta, vai de ea, nu e pusă cum trebuie, dar, vai, cum se poate aşa ceva? Voiam să mai spun ceva de papagali, dar după iar îmi sar ‘calculatoriştii’ în cap că ce, că să stau cuminte, că tot eu greşesc. Ce vină am eu că alţii nu îşi folosesc brain-ul ? Ha? Hmm.. astă seară ieşişi cu pizdele prin oraş? Să ce? Râziiii tu fată fiţar, eşti o.. mmm.. de îmi vine să qqqq. Mersul tău de pinguin nu se asortează cu freza. Nici catarama prietenului tău GA nu se asortează cu adidaşi DG. Dar ce contează? Mergi pe centru, să vadă lumea că ai bani de lucuri cumpărate din sucpi. De fapt lumea râde de tine măi băiatule. Toţi avem aere, toţi suntem şmecheri, dar în pula mea.. mai schimbă-ţi hainele şi mai spală-te .. că eşti nasol, nasol la modul grav rău de tot care ia la muie. Limbaj vulgar, sory! sau sorry! sau sori ! ? contează ? Fată eşti de tot căcatul. Şi ziceau unii că toate fetele se îmbracă cu gust şi stau anii să se asorteze. Eh na? Tu îţi trânteşti repede nişte pantaloni pe tine şi un tricou care stă ca pe gard şi gata hai la şcoală sau afară sau unde pula mea te duci tu. Nu cred că ai vreo oglindă în casă, că dacă ai avea, nu ai mai ieşi. Pe bune! Nu am nimic cu voi, înjuraţi-mă, dar nu vă suport. Iar bat câmpii, dar cui îi pasă? Totul e stric personel. Înţelegi? Dar totuşi tu zici că ţi-e dor ? De ce? De bătut joc? Nu te înţeleg. Adică ce să înţeleg, că nici pe mine, nu mă, mai înţeleg. Nici virgula nu mă mai înţelege săraca. Proşti sunt oamenii cărora le pasă de tot, proşti sunt ăia care pun suflet în tot. De ce? Pentru că aşa e. Nimănui nu îi pasă! Corect? Very! Bă frate, bani să ai, că restul nu mai contează. Mama lui de playlist se futu. Apropo fetelor să vă mai văietaţi voi.. că vreţi dragoste şi ce pula mea mai vreţi. Că toate sunteţi la fel, văd zi de zi fete calumea cu tot felul de specimene, dar neah gusturile nu se dicută ( atunci când ai bani ). Sunteţi timide ale dracu, dar toate vreţi pulă. Ce nu e aşa? Când vă văd, păreţi aşa cuminţi, nişte îngeri, vai Doamne, dar v-am observat eu. Ce să mai, vorbeşti degaba în zadar! Nimic nu are rost pe lumea asta, deh şi aşa sunt destul de deprimat. Fi fără griji, nu din cauza porcăriilor ăstora şi nici din cauza fetelor. Asta e părerea ta, dar chip-ciric. M-am săturat de ce văd zi de zi. M-am săturat şi de actuala prietenă care cică mă iubeşte, pe cine? Pe Danny ? Sau Dănuţ? Mda, sper că o să citeşti şi tu să vezi părerea mea, care oricum o ştii. Pentru că nu sunt prefăcut să-ţi spun că eşti cuminte, că eşti deşteaptă,etc atunci când tu eşti vaaaiiii. Cert e că eşti frumoasă, şi bună, dar xxxxx. Până la urmă te saturi de nişte căcaturi dinăştea. Te saturi de viaţa ta, efectiv de tot. Hai că am scris destul pentru ora asta. PUNCT!

Comentarii
  1. kido13 spune:

    Nu te inteleg…
    De ce te plangi de niste chestii pe care le observam toti?
    Si in final..mi se pare ca generalizezi..poate doar mi se pare..oricum nu am simtii stai linistit 😉
    Si oricum…mi se pare ca postul asta nu are niciun rost..
    Nu zic nimic cu rautate..e doar parerea mea..
    Pup cretzule ,ai grija de tine.

  2. Dani spune:

    Nu zic nimic că după iar se supără lumea pe mine.
    Înţelegeţi ce vreţi.

Lasă un răspuns

